۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۶۱۲

آیسسکو ساخت فیلم موهن به پیامبر اسلام را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ سازمان آموزش، علوم و فرهنگ اسلامی(آیسسکو) با صدور بیانیه‌ای، ساخت فیلم موهن بی‌‌گناهی مسلمانان توسط قبطی‌های مصری‌تبار مقیم آمریکا را محکوم کرد.
آيسسکو

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از آیسسکو، سازمان آموزش، علوم و فرهنگ اسلامی، با محکوم کردن ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) از طرف گروهی از قبطی‌های مصر در آمریکا و تری جونز کشیش افراط‌گرا، عنوان کرد: ساخت چنین فیلم توهین‌آمیزی صلح جهانی را تهدید می‌کند.

 

آیسسکو  افزود: ساخت این فیلم، اقدامی زننده و زشت است که هدف اهانت عمدی به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام(ص) و مسلمانان را دنبال می‌کند و هیچ ارتباطی با منایع تاریخی ندارد.

 

آیسسکو از مقامات آمریکا خواست تا مانع از پخش این فیلم شوند و عوامل سازنده آن را مجازات کنند؛ چراکه ساخت این فیلم، خشونت علیه مسلمانان آمریکا و سراسر جهان را افزایش می‌دهد و صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می کند.

 

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: سازمان ملل متحد، یونسکو، جامعه بین‌الملل و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی باید ساخت این فیلم را محکوم کنند و راهکارهایی عملی برای مقابله با سازندگان این فیلم موهن ارائه دهند./982/ب903/ک

ارسال نظرات