۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۳۸۷۶۳
جامعه المصطفی العالمیه در بیانیه‌ای:

بی حرمتی‌ به پیامبر نشان‌دهنده ماهیت پلید اهانت کنندگان است

خبرگزاری رسا ـ جامعه المصطفی العالمیه در بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.
تجمع طلاب غير ايراني
به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه المصطفی العالمیه با صدور بیانیه ای توهین به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) را  محکوم کرد.
متن بیانیه بدین شرح است: با کمال تأسف در روزهای اخیر شاهد انتشار فیلمی اهانت آمیز علیه رسول اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) در فضای مجازی، توسط سازندگان اسرائیلی ـ آمریکایی شدیم که نشان‌دهنده چهره واقعی رژیم منحوس آمریکا به تمام جهانیان است.
درماندگان و بیچارگی استکبار و عواملش که دشمنان بشریت از بیداری امت اسلامی هستند، یک بار دیگر آنان را بر آن داشت که با سخیف‌ترین روش‌های ممکن، کینه خود را از دین مبین اسلام نشان دهند. این بار یک کارگردان صهیونیست با دریافت مبلغی کلان از اربابان خود و با همکاری مشترک یهودیان صهیونیست، قبطیان پناهنده به آمریکا و کشیش دیوانه آمریکایی دست به ساخت چنین فیلم توهین‌آمیزی در خاک ایالات متحده آمریکا زد.
متأسفانه اهانت به مقدسات اسلامی در کشورهای غربی مسبوق به سابقه است، اما آنچه مسلم است دین مقدس اسلام و پیامبر عظیم الشأن آن چونان خورشیدی تابناک در عالم بشریت در حال درخشش و هدایت امت است. لذا این گونه بی حرمتی‌ها تنها نشان‌دهنده ماهیت پلید اهانت کنندگان است.
رییس معاونان، کارکنان، طلاب، فضلا و استادان جامعه المصطفی در واکنش به این جنایت فرهنگی، به عنوان دانشگاهی علمی و بین المللی که هزاران تن از نخبگان دینی و علمی از کشورهای مختلف در آن مشغول به فراگیری علم و دانش هستند و دارای مرجعیت فکری و فرهنگی در بین میلیون‌ها تن از دینداران جهان است، ضمن محکوم کردن این اهانت‌ها، خواهان عذرخواهی رسمی دولت آمریکا از مسلمانان و توقف انتشار این فیلم موهن است، همچنین از کلیه مسلمانان جهان و عاشقان اسلام و پیامبر (ص) می‌خواهد تا با صدور بیانیه محکومیت، اعتراض خود را نسبت به این عمل وقیح اعلام و حداکثر تلاش خود را برای تحریم این فیلم و جلوگیری از ادامه این حرکات شیطانی انجام دهند.
گفتنی است، اتحادیه رادیو، تلویزیون‌های المصطفی و نیز تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه نیز با صدور بیانیه‌ای توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند./997/د102/ع
ارسال نظرات