۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۹۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابیطالب قم:

روحانیان رزمی تبلیغی پرورش‌یافتگان مکتب امام هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) قم با بیان اینکه جبهه مکتب بود و روحانیت، اساتید این مکتب بودند، گفت: محتوای این مکتب الهی برگرفته از قرآن و عترت بود.
حجت الاسلام حسن اکبري نماينده ولي فقيه در سپاه قم
حجت‌الاسلام سید حسن اکبری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) استان قم در حاشیه مراسم افتتاح سرویس روحانیت و دفاع مقدس خبرگزاری رسا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس پرداخت و گفت: جبهه دارای یک مکتب و اساتید و شاگردان برجسته بود، محتوای این مکتب نیز برگرفته از قرآن و عترت بود.
وی، علما و روحانیت و در رأس آنان امام خمینی(ره) را از اساتید برجسته مکتب جبهه عنوان کرد و اظهار داشت: شاگردان ممتاز این مکتب شهدا، جانبازان، ایثارگران و حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس بودند.
حجت‌الاسلام اکبری در ادامه افزود: علما بهترین انسان‌ها بعد از انبیاء نزد خداوند و دلسوزان و علاقمندان به مکتب اهل‌بیت(ع) هستند و رزمندگان هم از شاگردان این مکتب‌ هستند و همین امر سبب شده خداوند به دلیل باورهایی که روحانیت و شاگردان به این مکتب دارند، برکات آسمانی و زمینی خود را بر آنها نازل کند.
وی پیروزی در جنگ تحمیلی را از برکات الهی دانست و گفت: چون دلاورمردان و رزمندگان در جنگ ایمان به خدا داشتند و با توسل به مکتب ائمه(ع) جنگیدند و از کشور خود دفاع کردند خداوند هم آنها را یاری  و پیروزی را نصیب آنان ساخت. /907/ت302/ن
ارسال نظرات