۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۴۰۸۸۰
آیت الله علوی گرگانی:

ملت ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی بر ضرورت رابطه مستحکم نیروی انتظامی و روحانیت تأکید کرد و ابراز داشت: روحانیت و نیروی انتظامی دو بال ارزشمند برای ایجاد امنیت در جامعه هستند.
ديدار مردمي آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به آیات قرآن رسالت پیامبر اعظم(ص) را همگانی عنوان کرد و گفت: ایشان برای طبقه خاصی مبعوث نشده بلکه برای هدایت تمامی بشر آمده اند.
این استاد برجسته درس خارج ادامه داد: دو صفت مبشر و منذر که برای پیامبر اعظم(ص) در قرآن آمده، نشان دهنده این است که رسالت ایشان در برگیرنده مؤمنان و مجرمان است.
آیت الله علوی گرگانی با بیان این که پیامبر اعظم(ص) وظیفه امنیت مدینه را عهده دار بودند، به وظیفه سنگین نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: تأمین امنیت جامعه یک افتخار بزرگ برای نیروی های انتظامی است.
وی کار نیروی های انتظامی را در راستای رسالت انبیای الهی توصیف کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی همانند پیامبر اکرم(ص) برای مؤمنان مبشر و برای مجرمان منذر هستند.
این استاد برجسته درس خارج بر ضرورت استفاده نیروی انتظامی از محضر مراجع و علما تأکید کرد و ابراز داشت: هر چه نیروهای انتظامی در دوره بصیرت افزایی از رهنمودهای علما بیشتر بهره مند شوند، جامعه سالم تری خواهیم داشت.
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به روایاتی، اصلاح مردم را در گرو اصلاح خواص آن جامعه دانست و گفت: نیروهای انتظامی با تهذیب و خودسازی خود می توانند جامعه را به سوی اخلاق و دین مداری رهنمون سازند.
وی دیدار مسؤولان کشوری با مراجع تقلید را نشانه کمال ایمان آنها خواند و ابراز کرد: مراجع تقلید برای خدمات مسؤولان ارزش قائل هستند و این خدمات را موجب اصلاح جامعه دانسته و برای خدمت گذاران دعا می کنند.
این استاد برجسته درس خارج با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، کار نیروی انتظامی در مواجهه با توطئه ها را سنگین ارزیابی کرد و اظهار داشت: دشمنان همیشه برای رسیدن به اهداف شوم خود در پی ایجاد نا امنی و بی ثباتی در میان مردم هستند و این امور کار نیروی انتظامی را سخت تر می کند.
این استاد برجسته درس خارج با بیان این که مردم ایران همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید هستند، گفت: نیروی انتظامی می تواند از این فرصت بزرگ برای پیشبرد اهداف خود در جامعه و ایجاد امنیت بهترین بهره برداری را داشته باشد.
آیت الله علوی گرگانی در پایان بر ضرورت رابطه مستحکم نیروی انتظامی و روحانیت تأکید کرد و ابراز داشت: روحانیت و نیروی انتظامی دو بال ارزشمند برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه هستند./927/پ202/ج
 
ارسال نظرات