۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۷۲۵
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

طرح مذاکره با آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری انگیزه‌های مطرح کنندگان مسأله ارتباط با آمریکا را مورد توجه قرار داد و گفت:‌ برخی با فرافکنی به دنبال پوشاندن نقاط ضعف خود هستند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اظهار نظر برخی از مسؤولان در مورد ارتباط با آمریکا، گفت: موضوع ارتباط با آمریکا مسأله ساده و پیش و پا افتاده‌ای نیست که هر کسی به خودش اجازه اظهار نظر در این مورد را بدهد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که مسأله ارتباط با آمریکا در حوزه اختیارات مقام معظم رهبری است، ابراز داشت: این مسأله با توجه به جوانب مختلفی که دارد؛ از جمله مواردی است که باید با هماهنگی و دستور رهبر معظم انقلاب که مهندسی نظام اسلامی را برای دهه‌های بعد ترسیم کرده و دوست و دشمن را به خوبی می‌شناسند انجام شود.
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی تصریح کرد: بدون نظر مقام معظم رهبری ورود به این مسأله از طرف هر شخصی که باشد محکوم است و قطعاً راه به جایی نخواهد برد.
وی با اشاره به انگیزه‌های مطرح کنندگان مسأله ارتباط با آمریکا، ابراز داشت:‌ برخی برای نجات خود و اطرافیان شان دست به چنین اقداماتی می‌زنند و با این روش می‌خواهند با فرافکنی ضعف‌های خود را بپوشانند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ترمیم سیاسی از دیگر مواردی است که مطرح کنندگان طرح ارتباط با آمریکا به دنبال آن هستند تا جایگاهی برای خود در میان کشورها به دست آورند.
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با تأکید بر این‌که مردم همیشه و در همه امور به رهبر معظم انقلاب تأسی می‌کنند، گفت: مطرح کنندگان طرح مذاکره با آمریکا بدانند این بار هم ملت انقلابی، متدین، متعهد و بصیر ایران اسلامی گوش به فرمان رهبری هستند و فرمایشات ایشان را در این مسأله حساس و مهم همچون بقیه موارد فصل‌الخطاب دانسته و سرلوحه کار و تصمیم‌گیری خود قرار می‌دهند./927/ت302/ج
ارسال نظرات