۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۱۴۳۰۴۰

بازدید مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از دفتر خبرگزاری رسا در مشهد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، شب گذشته از دفتر خبرگزاری رسا در مشهد بازدید کرد.
حجت الاسلام گنابادي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی، شب گذشته در  دفتر خبرگزاری رسا حضور یافت و به تببین مسائل اصلی حوزه علمیه خراسان پرداخت.

وی جمع آوری اسنادی که مقام معظم رهبری در سفرهایشان به استان خراسان و دیدارشان با طلاب داشتند را امری ضروری دانست و بیان داشت: دفتر خبرگزاری رسا در خراسان باید با جمع آوری این اسناد و همچنین فراهم کردن کتابی که ایشان پیش از انقلاب در خصوص حوزه علمیه مشهد نوشته اند، بتواند موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را استخراج کرده و به عنوان مسائل روز حوزه مورد بازخوانی و پردازش قرار دهد.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور روحانیت با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با طلاب خراسان شمالی، ابراز داشت: دیدار طلاب خراسان شمالی با مقام معظم رهبری فرصت مغتنمی بود که برای حوزویان و علمای این استان پدید آمد و حوزه های علمیه موظف هستند که مسائل و مباحثی که از سوی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی مطرح شده را عملیاتی سازند.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری رسا به عنوان یک خبرگزاری طلبگی باید در انسجام و تبیین اسناد مربوط به رهبری اهتمام ویژه ای داشته باشد، واقعا در این زمینه کار کم نشده ولی ممکن است عقب ماندگی هم وجود داشته باشد و خبرگزاری نباید دنبال عقب ماندگی باشد و نه دنبال تبلیغ و تریبون یک طرفه.

حجت الاسلام گنابادی نژاد ادامه داد: اگر مجموعه بیانات آقا مورد توجه قرار گیرد به عقیده بنده حوزه هم باید از این حرکت استقبال کند، به عنوان مثال رهبری در این دو دهه اخیر پنج تا سند در رابطه با حوزه دارند و به عقیده بنده موضوع خوبی برای پردازش است./968/پ 202/ب

ارسال نظرات