۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۴۴۵۲۶
فردا در مشهد؛

نشست تخصصی «بررسی تهاجمات رسانه‌ای غرب ضد اسلام» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی بررسی تهاجمات رسانه‌ای غرب٬ ضد اسلام٬ فردا در جامعه المصطفی العالمیه مشهد مقدس برگزار می شود.
جامعه المصطفي العالميه

علی اصغر سلطانی هروی٬ دبیر برگزاری نشست تخصصی بررسی تهاجمات رسانه‌ای غرب٬ ضد اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد٬ گفت: این نشست به همت انجمن فرهنگ و رسانه مبین جامعه المصطفی العالمیه که در بحث‌های رسانه‌ای٬ مطالعات٬ تحقیقات و تولیدات فعالیت دارد برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه٬ دلیل برگزاری این نشست را تولید فیلم‌های موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص) و سوابق گذشته این گونه فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: این نشست با همکاری مرکز پژوهش‌های صدا و سیما و معاونت فرهنگی‌تربیتی جامعه المصطفی العالمیه مشهد٬ با توجه به بین‌المللی بودن جامعه المصطفی العالمیه و تحصیل طلاب و دانشجویان از تمام دنیا در این مرکز و با هدف تربیت نیروهای نخبه و مبلغ شیعه با رویکرد بین‌المللی٬ برگزار می شود.

 

دبیر نشست تخصصی بررسی تهاجمات رسانه‌ای غرب٬ ضد اسلام٬ تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این نشست٬ تزریق فکری و تربیت نیروهای مبلغ٬ طلبه‌ها و دانشجویان خارجی حاضر در جامعه المصطفی العالمیه٬ همچنین مبلغان و دانشجویان داخلی است تا بتوانند نظرات کارشناسی شده خود را در سفرهای تبلیغی ارائه کرده٬ در موضوع تهاجمات رسانه‌ای به مخاطب خود خط دهی کرده و هدایت لازم را انجام دهند تا بتوان به این شکل٬ ارتقاء سطح فکری و آگاهی مبلغان در موضوع رسانه را شاهد بود.

 

وی در پایان گفت: این نشست ساعت 9 صبح فردا هفتم آبان با سخنرانی دکتر احمد پهلوانیان٬ قائم مقام مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما و مدرس دانشکده صدا و سیما در محل جامعه المصطفی العالمیه٬ مرکز آموزش عالی مشهد برگزار می شود.

 

گفتنی است٬ حجت‌الاسلام عصارزاده٬ معاون فرهنگی‌تربیتی جامعه المصطفی العالمیه مشهد و علی اصغر سلطانی هروی٬ مسؤول انجمن فرهنگ و رسانه مبین و دبیر این نشست نیز در ابتدا به ایراد مقدمه‌ای می‌پردازند./932/ت302/ب

ارسال نظرات