۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۴۵۰۹۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

پیام غدیر در عصر کنونی پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که پیام غدیر در عصر کنونی پیروی از رهنمودهای ولی فقیه است، گفت: ولایت فقیه باید محور همه مسائل باشد که در این صورت خواهیم توانست به سعادت و معنویت دست یابیم.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران، امروز در جشنواره وبلاگ و سایت‌نویسی مبین که در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار شد با بیان این که حدیث غدیر بزرگ ترین حدیث است که مظلوم واقع شده و باید در راستای ماندگاری و ترویج آن همت والایی وجود داشته باشد، گفت: آن گونه که نقل شده است حدیث غدیر از سوی صد و بیست نفر نقل شده است که در هیچ جریانی به این تعداد راوی نداشته ایم.

 

وی با اشاره به این که علت مظلومیت حدیث غدیر در این است که صد و بیست هزار نفر در این مراسم حضور داشته اند؛ اما نسبت به نقل آن اهتمام لازم را صورت ندادند، بیان داشت: امام صادق(ع) می فرمایند که تعجب در این است وقتی مردم به محاکم قضایی می‌روند با شهادت دو نفر حق خود را می‌گیرند؛ اما در واقعه غدیر با حضور صد و بیست هزار نفر حق او ضایع شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که هیچ جریانی دموکراسی تر از واقعه غدیر نیست، گفت: این واقعه در ملأ عام و روز روشن برگزار شد که همه اقشار مسلمانان در آن حضور داشتند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که تبیین و ترویج واقعه غدیر خم امری اساسی است که همگان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند، بیان داشت: باید واقعه ارزنده غدیرخم به همگان شناسانده شود و نسبت به آن آگاهی شایسته ای وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روز غدیر روز اکمال دین، اتمام نعمت، اعلام رضایت رسمی خدا و روز مأیوس شدن دشمنان است، بیان داشت: هیچ روز تاریخی از صدر اسلام دارای چنین ویژگی نبوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که ما وارثان پیام غدیر هستیم که باید نسبت به انتشار و گسترش آن اهتمام داشته باشیم، گفت: فضای مجازی از تأثیر والایی در عصر امروز برخوردار است که باید به آن توجه کنیم.

 

وی با قدردانی از برگزار کنندگان جشنواره وبلاگ و سایت نویسی مبین گفت: این جشنواره بیشترین استقبال را در برنامه‌های استان داشته است که در آن بیش از 750 وبلاگ و سایت شرکت کردند.

 

مهدی صرامی، مدیرعامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی  با بیان این که استعمار اطلاعاتی در سطح جهان در حال گسترش است، خاطرنشان کرد: مستکبران درصدد می باشند تا جاسوسی عمومی نسبت به مردم سراسر جهان داشته باشند.

 

صرامی با اشاره به این که دشمنان می خواهند از طریق فضای مجازی بر ما مسلط شوند، گفت: آنان درصدد هستند تا جبران شکست‌های خود را این طریق انجام بدهند.

 

مدیر عامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی با تأکید بر این که اهمیت فضای مجازی بسیار مهم است که باید در راستای گسترش استقلال و امنیت آن تلاش شود، بیان داشت: فضای مجازی در حال حرکت به سوی پوشش ابعاد زندگی انسان است./950/پ202/س

ارسال نظرات