۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۴۵۳۱۴
آیت الله مکارم شیرازی:

تاسیس دارالقرآن علامه طباطبایی اقدامی ارزنده است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی، تاسیس دارالقرآن علامه طباطبایی را اقدامی ارزنده دانست و با مهم ارزیابی کردن فعالیت های قرآنی، تاکید کرد: هر کس با قرآن مانوس باشد در زندگی خیر و برکات بسیاری نصیب او خواهد شد.
بازديد آيات مکارم شيرازي و سبحاني از دارالقران علامه طباطبايي بازديد آيات مکارم شيرازي و سبحاني از دارالقران علامه طباطبايي بازديد آيات مکارم شيرازي و سبحاني از دارالقران علامه طباطبايي بازديد آيات مکارم شيرازي و سبحاني از دارالقران علامه طباطبايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید همزمان با عید سعید غدیر از دارالقرآن مفسر برجسته قرآن کریم علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان بازدید کرد.
 
این مرجع تقلید در سخنانی با تجلیل از خدمات علمی و قرآنی علامه طباطبایی، تاسیس دارالقرآنی به نام ایشان را موجب برکات بسیار ارزیابی و با قدردانی از تلاش های دست اندرکاران این دارالقرآن، خاطرنشان کرد: این مرکز باید در آینده برنامه های درسی، پژوهشی، تحقیقی و نشریاتی برای ترویج و نشر آثار و اندیشه های علامه داشته باشد.
 
وی با تاکید بر این که این دارالقرآن باید مرکز و کانون فعال قرآنی باشد، ابراز داشت: نیت و باطن خیر علامه اثر خود را خواهد گذاشت و امیدواریم آثار آن نیز نمایان شود.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که آثار و دست نوشته های علامه طباطبایی باید احیا و نگهداری شود، ابراز داشت: کار و فعالیت قرآنی برکات بسیاری دارد و هر کس با قرآن مانوس باشد در زندگی خیر و برکات بسیاری نصیب او خواهد شد.
 
وی افزود: بنده نیز در زندگی شخصی خود این تجربه را دیده ام و از وقتی که کار و فعالیت های قرآنی را شروع کردیم برکات الهی نیز نازل شد و امیدواریم ما نیز به نوبه خود در این امر خیر شریک و سهیم باشیم.
 
این مرجع تقلید تاکید کرد: یک سری از کارها و اقدامات است که با انگیزه های الهی انجام می شود، تاسیس دارالقرآن حضرت علامه طباطبایی نیز از این جمله است و امیدواریم خداوند به تمام دست اندرکاران این مرکز خیر و برکت عطا بفرماید./924/پ202/ج
ارسال نظرات