یکی از راههای شناخت مخاطب فهم سؤالات مخاطب است

مسؤول ستاد ترویج احکام گفت: مبلغان باید درصدد شیوههای جدید تبلیغی باشند و با به خدمت گرفتن هنر شیوههای جدید تبلیغی را نیز بیازمایند.
وی بیان داشت: یکی از موضوعات اصلی تبلیغ شناخت مخاطب است، و در همین زمینه در باب تبلیغ مخاطبشناسی است و یکی از راههای شناخت مخاطب، فهم سؤالات مخاطب آنان است.
حجتالاسلام فلاحزاده گفت: در این زمینه 240 هزار سؤال از میان جامعه و قشرهای مختلف جمعآوری شده است که با بررسی آن سؤالات میتوان به ویژگیهای مخاطب پی برد.
مسؤول ستاد ترویج احکام ادامه داد: پس از کشف سمت و سوی نیازهای مخاطب سخنان مبلغ باید بر اساس نیازهای آنان شکل بگیرد، تا در یک جلسه که فرد حضور مییابد به پاسخی برای نیازهای خود برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: متکفلان امر تبلیغ نباید با سیاستهای مختلف بر فاصله میان روحانیت و مردم دامن بزنند./914/پ202/ن