۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۴۶۷۴۸
استاد حوزه علمیه:

طرح مذاکره با آمریکا زیر پا گذاشتن استقلال ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با اشاره به این که مذاکره با آمریکا به معنای کنار آمدن با آنان و دست کشیدن از انرژی هسته ای است، خاطرنشان کرد: ما هیچ گاه از حقوق مسلم خود کوتاه نیامده و با قدرتی برای اعتلای آرمان های والای انقلاب اسلامی تلاش می کنیم.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، استاد حوزه علمیه و امام جمعه محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که مذاکره با آمریکا به معنای تسلیم در برابر خواسته های آنان است، گفت: عده ای در داخل می گویند با آمریکا مذاکره کنیم که باید در پاسخ به آنان گفت، ایادی استکبار جهانی تنها تسلیم در برابر خواسته هایشان را به ما پیشنهاد می دهند.

 

وی با اشاره به این که مذاکره با آمریکا به معنای کنار آمدن با آنان و دست کشیدن از انرژی هسته ای است، خاطرنشان کرد: ما هیچ گاه از حقوق مسلم خود کوتاه نیامده و با قدرتی ارزنده برای اعتلای آرمان های والای انقلاب اسلامی تلاش می کنیم.

 

امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که باید در مصرف کالاهای داخلی اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد، گفت: ترویج مصرف کالای داخلی زمینه رشد و گسترش صنایع داخلی و رونق اشتغال زایی خواهد بود که همگان باید به این امور اساسی توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این که رسانه ها نقش والایی در ترویج مصرف کالاهای ملی دارند، بیان داشت: نباید به گونه ای باشد که اجناس ایرانی در برابر کالاهای خارجی کم اهمیت و کم کیفیت معرفی شوند و باید به تولید داخلی نگاه ویژه ای وجود داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه با تاکید بر این که باید در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مطالبات رهبر معظم انقلاب در این امر محقق شود، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا تهیه کالای ایرانی در اولویت امور ما باشد و دلیل این امر نیز آن است که استفاده از تولیدات ملی موجب حفظ و پیشرفت سرمایه های داخلی می شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امروز باید آگاهی لازم نسبت به امور مختلف وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که در چه موقعیتی قرار داریم و قصد حرکت به چه مسیری را داریم.

 

وی با بیان این که بخش اعظم تغییر سبک زندگی خانواده ایرانی به داخل کشور باز می گردد و بخشی از آن را باید متوجه تبلیغات دشمنان نظام دانست، بیان داشت: در کنار تبلیغات ضددینی صورت گرفته در جامعه، ناتوی فرهنگی داریم که ائتلافی علیه فرهنگ و آیین ما به کشور ورود پیدا کرده است که مهم ترین اصل در راستای مبارزه شایسته با آن اجتماع همگان است که در این امر باید اهتمام شایان توجهی وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با تأکید بر این که باید سبک زندگی کنونی جامعه تغییر پیدا کرده و آمیخته با فرهنگ منحط غربی نشود، گفت: دشمن از هر ابرازی در راستای ترویج ضد ارزش ها در جوامع بهره می گیرد و می خواهد به هر شکلی که شده است فرهنگ مورد پذیرش و علاقه خود را به سراسر جهان انتقال دهد که باید در برابر آنان ایستادگی کرد.

 

وی با اشاره به این که توجه به فرهنگ اصیل اسلامی ایران می تواند در تحکیم و ترویج جایگاه خانواده و اعتلای فرزندان نقش مؤثری داشته باشد، خاطرنشان کرد: نسل جوان جامعه باید فرهنگ خود را به درستی بشناسد تا در رویارویی با فرهنگ بیگانه آن را مورد پذیرش قرار ندهد./950/ت302/ج

ارسال نظرات