۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۴۹۳۵۱

توهمی دیگر از یک فتنه گر

خبرگزاری رسا ـ چه کسی گفته کسانی که کمترین حکم ملت علیه آنان پاک شدن وجود ناپاک آنان از روی زمین است می توانند با عذرخواهی و اعلام برائت از سران فتنه بار دیگر همان اقدامات براندازانه و مخملی را تکرار نمایند؟
واكاوي فتنه 88
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از هفته نامه 9دی، یکی از عوامل اصلی فتنه سال 88 هفته گذشته به مناسبت روز دانشجو با برخی از دوستان خود که شاید سال های پیش هم دانشجو بودند دیدار داشته و به تکرار اتهامات فتنه گران وعدم عقب نشینی از آن ها پرداخته است.در این زمینه نکاتی قابل ذکر است:
 
1ـ از وقتی که فتنه 88 شروع شد مطالبه عمومی ملت مبنی بر دستگیری و مجازات عاملین اصلی آن شروع شد. این در حالی بود که عناصر دسته چندم این فتنه به هرحال مورد برخی بازخواست ها قرار گرفته اما عناصر اصلی از این مهم جان به در بردند. استدلال مقامات مسئول قضایی نیز آن بود که برخورد با سران فتنه مورد نهی واقع شده و فعلا زمان آن نرسیده است. این در حالی است که اگر هم نهی نظام به تعقیب و مجازات سران فتنه تعلق گرفته باشد، عدم پیگیری مجازات عوامل اصلی صحنه گردان به یقین هیچ گونه نهی ای نداشته و می شد آنان را مورد بازخواست قرار داد. به هرحال افرادی نظیر موسوی خوئینی ها، انصاری، موسوی لاری، محتشمی پور، اباذری، سراج و دهها نفر دیگر از باند مهدی هاشمی معدوم صحنه گردان اصلی فتنه سال 88 بودند. این در حالی است که اینان علیرغم طراحی ها و برنامه ریزی های فراوان علیه نظام و انقلاب اسلامی ، هیچگونه مجازاتی را برای خود ندیدند.
 
2ـ کلید واژه 88 با عنوان« تقلب» در جامعه گسترش یافت. این در حالی بود که همه عناصر فتنه از هاشمی رفسنجانی گرفته تا خاتمی و خوئینی ها و آن دونفر محصور به عنوان عروسک های خیمه شب بازی فتنه گران بر این واژه تاکید کردند. از مدت ها پیش معلوم بود که این جماعت در انتخابات آتی واژه جدید و طراحی تازه ای را برنامه ریزی کردند تا انتخابات آتی را به صحنه جدیدی برای تعارض با نظام مبدل سازند. از این روست که این عنصر جدید خاکستری فتنه همچون خاتمی و هاشمی رفسنجانی به صورت علنی بر واژه« انتخابات آزاد» تمرکز کرده و به جامعه انتقال داده است.
این البته نشان می دهد که اینان کاملا در موضع ضعف قرار گرفته و افول در دیدگان مردم آنان را به بهانه تراشی در مورد علل کاهش نفوذ شان وادار ساخته است. این در حالی است که به فرض قبول این ادعا، مگر انتخابات دور دوم شوراها هم آیت الله جنتی حضور داشت که اینان نتوانستند علیرغم تمامی تبلیغات به نمایندگی از مردم به شوراها برسند؟ مردم از وقتی که نفاق اینان را دیدند به حذف آنان اقدام کردند. وقتی براندازی آنان را دیدند، 9 دی را خلق کردند و 22 بهمن را آفریدند. اینان باید بهانه های باور پذیر تری به جامعه عرضه کنند. چراکه نبود آزادی در انتخاب مردم یا وجود شورای نگهبان بهانه هایی قدیمی و رنگ باخته است.
 
3ـ از جمله افاضات کینه توزانه مرد خاکستری فتنه علیه نظام اسلامی آن است که وی اعلام داشته به ما می گویند از سران فتنه اعلام برائت کنید و در انتخابات شرکت کنید. این دروغی آشکار و واضح و اتهامی دیگر به نظام اسلامی است . چراکه هیچ گاه نظام چنین شرط سهلی را برای براندازان فتنه که دست شان تا مرفق در خون جوانان این وطن آغشته است قرار نداده است. چه کسی گفته کسانی که کمترین حکم ملت علیه آنان پاک شدن وجود ناپاک آنان از روی زمین است می توانند با عذرخواهی و اعلام برائت از سران فتنه بار دیگر همان اقدامات براندازانه و مخملی را تکرار نمایند؟ اساسا مگر این حق مردم قابل معامله است که نظام بتواند آنرا بدین سادگی واگذار نماید؟ این چه استدلال سستی است که بدون محاکمه ای قاطع و مقتدر، کسانی که زندگی خود را مدیون کرامت مردم اند بتوانند به انتخاباتی که با لگد کوب ساختن به آن تاختند دوباره اقبال نمایند؟
 
4ـ سخنان مرد پشت صحنه فتنه را نه در تعارض  بلکه در ادامه تقسم کار جریان فتنه می توان دانست. این تصور که فتنه گران واصلاح طلبان را می توان به دو یا چند دسته تقسیم کرد اساسا باطل و مردود است و این گمان که خاتمی نماینده طیف نرم و خوئینی ها نماینده طیف سخت اند اساسا باطل است. این همانا تقسیم کاری است که باید عده ای نقش دیو و عده ای دیگر نقش دلبر را ایفا کنند تا بتوانند برخی از مرعوبین یا وادادگان را به اشتباه وادار سازند.اما برای مردم تفاوتی میان خاتمی و خوئینی ها یا انصاری و لاری وجود ندارد. همه آنان آنقدر که از بهزاد نبوی خدعه دیدند از به ظاهر نرم خویان آنان هم نفاق مشاهده کردند. این باید درس عبرت برای برخی از آنانی باشد که مدعی اند نباید اصلاح طلبان را حذف کرد. سخنان مرد خاکستری نشان داد که تندروها اجازه نامه حرکات و رفتار جریان فتنه را در دست داشته و نمی گذارند که هیچ گونه تفاهمی میان به ظاهر نرم خو ها با بخشی از بدنه حاکمیت صورت گیرد .این البته اقدام مبارکی است. چراکه فتنه گران هیچ فایده ای برای نظام نداشته و تفاوتی هم میان آنان نیست./971/پ203/ج
ارسال نظرات