۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۵۱۷۳۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

حماسه 9دی تجلی نمایش آگاهی و بصیرت مردم بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار داشت: 9 دی روز تجلی باورهای دینی و اعتقادی مردم نسبت به ولایت فقیه، خروج مردم علیه استکبار و استعمار و صهیونیسم و تجلی نمایش آگاهی و بصیرت مردمی بود که باورهای اعتقادی آنان مورد هتک حرمت قرار گرفته بود.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع مردم شهر علی آباد کتول با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر مبنای احکام ناب دینی شکل گرفته است، گفت: عظمت انقلاب اسلامی تا حدی بود که امام راحل آن را با  اسلام ناب محمدی نام می بردند.

 

وی با اشاره به این که افرادی که  دست در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی دارند و شعار آنها را سر می دهند  اهل انقلاب نیستند، خاطرنشان کرد: کسی که  می گوید با آمریکا و رژیم صهیونیستی می توان کنار آمد نمی توان او را خودی و انقلابی دانست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که مدافعان حقیقی نظام نباید رفتاری دوگانه داشته باشند، تصریح کرد: کسانی که ناپاک زندگی می کنند، کشتی انقلاب آنها را در مسیر راه پیاده خواهد کرد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با تأکید بر این که شعار دهندگان علیه ولایت فقیه، توهین کنندگان به امام حسین (ع)، بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب از اهالی این انقلاب نیستند، ادامه داد: ملت با بصیرت ایران اسلامی این افراد را می شناسند و آنها را به زباله دان تاریخ می اندازند.

 

وی با بیان این که امروز همه ما وظیفه سنگینی در برابر میراث های ماندگار این انقلاب بر عهده داریم، خاطرنشان کرد: همگان باید با حرکت در مسیر آرمان های انقلاب، امام و رهبری مدافع این میراث گرانقدر باشند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با تأکید بر این که مردم زمام امور را به کسی خواهند داد که امین انقلاب اسلامی باشد، گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و همه صحنه‎های سیاسی یاد گرفته‎اند که این امانت را به اهلش بسپارند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان همچنین به حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت:‌ نه دی روز تجلی باورهای دینی و اعتقادی مردم نسبت به ولایت فقیه، خروج مردم علیه استکبار و استعمار و صهیونیسم و تجلی نمایش آگاهی و بصیرت مردمی بود که باورهای اعتقادی آنان مورد هتک حرمت قرار گرفته بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سه دهه اخیر با تدابیر ولی فقیه توانستند حوادث پیش رو و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند، خاطرنشان کرد: در این راستا نهم دی فرصت خوبی برای تبیین نقش ولی فقیه در هدایت جامعه برای مردم به شمار می رود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت فتنه سال 88 اشاره کرد و با بیان این که ایشان با تدابیر عالمانه خود چشم فتنه را کور کردند، بیان داشت: نقش رهبر معظم انقلاب در خاموش کردن آتش فتنه 88 باید برای جامعه به خوبی تبیین شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که اگر نبود نقش آفرینی مقام معظم رهبری، ممکن بود شرایط به گونه ای دیگر رقم بخورد، گفت: اما رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستند با روشنگری های به موقع خود از تحقق اهداف شوم دشمنان نظام جلوگیری کنند./950/پ203/ب

ارسال نظرات