۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۵۲۱۴۶
استاندار مازندران:

مفاتیح الحیات کتابی ارزشمند برای نسل امروز است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران با تأکید بر این که کتاب مفاتیح الحیات حضرت آیت الله جوادی آملی هم سنگ مفتیح الجنان است، گفت: این کتاب ارمغانی ارزشمند برای نسل امروز است.
استاندار مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران امروز در مراسم افتتاح حسینیه لاله های زهرایی با بیان این که شهدا با جوانمردی والایی که در وجودشان بود جان پاک خود را در راه اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی فدا کردند، گفت: امروز جوانان ایران اسلامی باید سیره عملی شهدای گرانقدر را به عنوان الگویی ارزنده در وجود خود نهادینه کنند که این امر سبب شکفتن آن ها خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که حماسه عظیم عاشورا سبب ظهور جوانانی شد تا در راه مقابله حق علیه باطل به میدان بیایند، بیان داشت: شهدای انقلاب اسلامی از تبار امام حسین(ع) هستند

 

استاندار مازندران با بیان این که برای ناکام سازی تلاش دشمنان نظام، همگان باید ایفای نقش داشته باشند، گفت: به برکت خون شهدا و وجود جانبازان گرانقدر دشمنان نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

 

طاهایی با تأکید بر این که کتاب مفاتیح الحیات حضرت آیت الله جوادی آملی هم سنگ مفتیح الجنان است، خاطرنشان کرد: این کتاب ارزنده به عنوان هدیه ای برای نسل امروز است که باید در هر خانواده ایرانی وجود داشته باشد.

 

وی با بیان این که وجود حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی به عنوان هدیه ای از جانب خداوند منان است که باید در ابعاد وسیع تری، این بزرگواران مورد تجلیل و احترام قرار گیرند، گفت: همه این عظمت برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان است.

 

استاندار مازندران با اشاره به این که شهدای والا مقام به عنوان واسطه فیض برای ما هستند، خاطرنشان کرد: مردم با اطاعت از رهبر انقلاب که چراغ دار این کاروان حسینی و عاشورایی است، راه شهدا را تداوم می‌بخشند.

 

طاهایی با بیان این که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش و رهبر معظم انقلاب نیز شهر آمل را شهر هزاران سنگر نامید، بیان داشت: در واقعه ششم بهمن دنیای کفر و استکبار به میدان آمدند، اما دلیرمردان آملی با مقاومت حسینی در مقابل آنان ایستادند و پاسخ شایسته ای را به دشمنان دادند.

 

وی اشاره به این که دشمنان و استکبار جهانی با تدابیر شیطانی خود حجاب و حیا را در جامعه ما به نشانه رفته است، گفت: به لطف الهی بیشتر جوانان ما در مسیر جوانمردی و ایثار قرار دارند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات