۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۵۲۱۷۵
برگرفته از جلسات اخلاق آیت الله مظاهری؛

مجموعه نرم افزار «عوامل سقوط اخلاق» منتشر شد

خبر گزاری رسا ـ مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان نرم افزار جامع صوت و متن کامل جلسات درس اخلاق حضرت آیت الله در سال 1389و 1390 را روانه بازار کرده است.
آيت الله حسين مظاهري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، این مؤسسه نرم افزار جامع مجموعه صوت و متن کامل جلسات درس اخلاق حضرت آیت الله حسین مظاهری، مرجع تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان در سال 1389و 1390 را روانه بازار کرده است.

 

حضرت آیت الله مظاهری، در این سلسله مباحث بر ضرورت شناخت عواملی که منجر به سقوط انسان از مقام کرامت او می شود ، تاکید کرده و به بیان نمونه هایی از مهمترین عوامل سقوط اخلاقی انسان پرداخته است.

 

حضرت آیت الله مظاهری در این مجموعه سخنرانی، نفس اماره، گناه، غفلت، توهم، تخیل، وسوسه، صفات رذیله، آرزوهای بیجا، رفیق ناباب، ناامنی، تجمل گرایی، مال حرام، شیطان، تنبلی و تن پروری، محرومیت از هدایت الهی، دنیاطلبی را از جمله عوامل سقوط اخلاقی انسان ذکر می کند.

 

در این سلسه جلسات، زعیم حوزه علمیه اصفهان، با تکیه بر آیات و روایات، نقش و تاثیر هر یک از عوامل سقوط اخلاقی را انسان را تشریح می کند.

 

این مجموعه نرم افزاری علاوه بر سلسله مباحث اخلاقی ایشان، شامل تعدادی از تالیفات ایشان ، فیلم برخی از جلسات و آلبوم تصاویر ایشان نیز می شود.

 

قابل ذکر است، این نرم افزار قابلیت اجرا بر روی دستگاه های MP3 را نیز دارد.

 

مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان ، مجموعه های نرم افزاری دیگری مانند "کتاب الطهاره "شامل  دروس خارج فقه و اصول ، "فضیلت های فراموش شده" شامل دروس اخلاق در ماه مبارک رمضان  1390و "عاشور معلم اخلاق"  را از این فقیه اخلاقی برای علاقمندان به بازار روانه کرده است.

 

علاقه‌مندان به تهیه این مجموعه نرم افزاری می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، آن را به صورت آنلاین خریداری کنند./939/د101/س

ارسال نظرات