۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۵۳۱۷۵
مدیر حوزه علمیه همدان:

مردم اجازه نمی دهند عده ای به اسم آزادی افراد فاسد را وارد انتخابات کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات ایران را جزء آزادترین انتخابات در‌ جهان دانست و بر ضرورت هوشیاری مردم در قبال جریان ها و افرادی که به دنبال القای عدم آزادی و سلامت انتخابات هستند، تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد مصطفي موسوي اصفهاني
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که شورای نگهبان همیشه برای احراز صلاحیت افراد قبل از انتخابات به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده‌اند که در کشورهای دیگر نیز این‌گونه نیست که هر فردی کاندید شود و افراد باید از فیلترهای قانونی عبور کنند.
وی انتخابات ایران را جزء آزادترین انتخابات‌ جهان دانست و از کسانی که به دنبال القای عدم آزادی در انتخابات هستند انتقاد کرد و افزود: در همه انتخابات های کشور آزادی شرعی و قانونی وجود داشته و هیچ فردی نمی‌تواند در این باره شبهه‌ای وارد کند.
مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد:‌ همه احزاب، گروه‌ها و افرادی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات شوند بدانند که مردم هوشیار هستند و نمی‌گذارند عده‌ای به اسم آزادی افراد فاسدی را وارد انتخابات کنند و بعد از رد صلاحیت آنها عدم آزادی را مطرح می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی بر ضرورت روشنگری روحانیت و اصحاب تریبون در آستانه انتخابات تأکید کرد و گفت: بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید به درستی تبیین شود تا جامعه به بصیرت برسد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: بصیرت افزایی سبب می‌‌شود که اتفاقات سال 88 دیگر تکرار نشود و اگر افرادی دوباره در انتخابات ریاست جمهوری خواستند آن مسائل را تکرار کنند، نتوانند به مقاصد شوم خود دست یابند.
وی در ادامه بهترین شاهد برای آزادی در انتخابات کشور را بازشماری برخی از صندوق‌ها در انتخابات سال 88 ذکر کرد و گفت: حضور نمایندگان کاندیداها در پای صندوق‌های رأی گواه دیگری برای آزادی در انتخابات است، کجای دنیا چنین انتخابات آزادی برگزار می‌شود؟/927/ت302/ج
ارسال نظرات