۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۵۳۳۳۷

نتایج مسابقات حفظ قرآن طلاب خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول درالقرآن و عترت مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان از اعلام نتایج مسابقات حفظ قرآن ویژه طلاب این استان خبرداد.
نتایج مسابقات حفظ قرآن طلاب خوزستان اعلام شد

 

حجت الاسلام مجید نجفی، مسؤول درالقرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مسابقات حفظ قرآن در دو بخش کتبی و شفاهی ویژه طلاب حوزه علمیه استان برگزار شد.

 

وی با بیان این که مسابقات در بخش های حفظ پنج، ده، پانزده جز و کل قرآن کریم برگزار شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این مسابقات با حضور پرشور طلاب برگزار و پس از بررسی های مختلف نفرات برتر معرفی خواهند شد.

 

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اسامی نفرات برتر این مسابقات گفت: در بخش حفظ کل قرآن کریم، فریح ثناگوی با کسب 93.5 امتیاز، هانی آذریون با کسب 88 امتیاز و جمال عامریان با کسب 74 امتیاز به ترتیب رتبه های اول تا سوم شهرستان ها را به خود اختصاص دادند.

 

مسؤول درالقرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان افزود: در بخش حفظ پانزده جز، سید مصطفی داود زاده با کسب 88 امتیاز رتبه سوم و صادق گطابی با کسب 72 امتیاز رتبه چهارم مسابقات در بخش شهرستان ها را کسب کردند.  

                 

حجت الاسلام نجفی به هدف برگزاری این مسابقات در استان اشاره کرد و افزود: ایجاد نشاط، شور و گسترش فرهنگ قرآنی بین طلاب مهم ترین هدف برگزاری این مسابقات است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: به مدارس علمیه ابلاغ شده تا با برگزاری کلاس های تفسیر، حفظ و تجوید قرآن زمینه برای سوق دادن هر چه بیشتر طلاب به قرآن کریم فراهم کنند./9458/ت303/ب

 

ارسال نظرات