۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۵۴۳۷۵
آیت الله ممدوحی:

برای تحکیم وحدت باید از مرحله حرف فراتر رویم

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تأکید بر اهمیت بحث وحدت در جهان اسلام گفت: برای تقویت وحدت باید عملا وارد میدان شویم و کاری کنیم که این واژه برای عموم امت اسلامی تبیین شود.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي

آیت‌الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت هفته وحدت، اظهار داشت: تنها حرف زدن در این زمینه برای تقویت وحدت فایده ای ندارد باید کاری کنیم که مردم عملا در این مسیر قرار گیرند و وحدت به یک فهم عمومی تبدیل شود؛ از این رو رسانه ها در این زمینه نقش بسزایی دارند.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره تأکید و تکرار بحث وحدت به دلیل اهمیت فوق العاده آن، گفت: بارها درباره وحدت سخن گفته ایم؛ اما نباید به این گفته ها اکتفا کرد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام در بیداری اسلامی و حساسیت ها موجود در این زمینه، افزود: وحدت کلید واژه موفقیت و پیروزی است.


آیت الله ممدوحی با بیان این که وحدت به معنای کوتاه آمدن از اصول نیست، گفت: اعتقادات هر مذهبی سرجای خود است و باید تنها در مسائل و مناظره های علمی مطرح شود اما در مسائل سیاسی باید کاری کنیم که یهودی ها بر ما مسلط نشوند.


وی به خطر جدی رژیم غاصب اسرائیل برای امت اسلامی اشاره و تأکید کرد: رسانه های جهان اسلام باید مردم را در این زمینه آگاه کنند تا مسلمانان فریب صهیونیست ها را نخورند./928/ت302/ج

ارسال نظرات