۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۱۵۴۴۲۸

آغاز دوره‎های آموزشی «مربیان عفاف و حجاب » کانون های مساجد مشهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی برگزاری دوره های آموزشی« مربیان عفاف و حجاب » ویژه اعضای خواهر کانون های مساجد از آغاز برگزاری این دوره های سه روزه از هفتم تا نهم بهمن در مشهد خبر داد.
عفاف و حجاب

فاطمه محمودی، مدیر اجرایی برگزاری دوره های آموزشی مربیان عفاف و حجاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد از آغاز برگزاری این دوره های سه روزه ویژه اعضای مربیان خواهر کانون های مساجد از هفتم تا نهم بهمن در مشهد خبر داد و اظهار داشت: این دوره ها به صورت کارگاهی برای بیش از 100 نفر از مربیان عفاف و حجاب کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود.  

مسؤول واحد خواهران کانون فاطمه الزهرا مشهد (س) در خصوص سرفصل های این دوره های آموزشی تصریح کرد: ارائه راهبردها و راهکارهای موضوع عفاف و حجاب در حوزه علوم و معارف اسلامی و قرآنی، توجه به ضرورت مهندسی فرهنگی جامعه بر اساس مبانی اصیل دینی، نشر کیفی و کاربردی آموزه های قرآن و عترت از مهم ترین این سرفصل ها است.

مدیراجرایی برگزاری دوره های آموزشی مربیان عفاف و حجاب با بیان این که این دوره های آموزشی بر اساس روش کارگاهی مبتنی بر آموزش خلاق برگزار می شود، تصریح کرد: خانم‎ها مروج و صنعتگران از اساتید این دوره ها هستند.

مسؤول واحد خواهران کانون فاطمه الزهرا مشهد(س) کانون تخصصی عفاف و حجاب استان تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی بررسی ابعاد مختلف عفاف و حجاب در جامعه و وضعیت موجود این مقوله است.

گفتنی است برگزاری این دوره های آموزشی با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و کانون تخصصی عفاف و حجاب استان( کانون فاطمه الزهرا مشهد مقدس) برگزار می شود./934/ت303/ب

ارسال نظرات