۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۵۵۹۶۳
آیت الله نوری همدانی:

مردم در 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق می کنند/ اتفاقات حاشیه ای خللی در مسیر انقلاب ایجاد نمی کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان مستکبران جهانی است، خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی شد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی  از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، بر ضرورت حضور پرشور و باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد.
این مرجع تقلید حضور مردم در صحنه را عامل خنثی شدن توطئه دشمنان و بیمه شدن آینده انقلاب دانست و ابراز داشت: همه ما باید با مشت های گره کرده و گام های استوار و محکم در روز 22 بهمن در راهپیمایی شرکت کنیم.
وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیف و حق مردم دانست و با بیان این که حضور مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و پیام های زیادی برای دشمنان و دوستان نظام دارد،‌ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون را فراتر از تصورها دانست.
حضرت آیت الله نوری همدانی تحقق این دستاوردها را مرهون نظام ولایی و حاکمیت اسلام و ولایت فقیه ارزیابی و تصریح کرد: این نظام متعلق به ولایت فقیه است و اتفاقات حاشیه ای که گاه وبیگاه رخ می دهد خللی در مسیر و روند انقلاب اسلامی و کشور ایجاد نمی کند.
این مرجع تقلید نظام اسلامی را مردمی دانست و تاکید کرد: مردم مهم ترین پشتوانه و سرمایه این نظام هستند و خوشبختانه مردم در عرصه های مختلف و هرکجا نیاز شده در صحنه حضور یافته اند و دین خود را به انقلاب ادا کرده اند و ان شاءالله فردا در 22 بهمن نیز حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و مشت محکمی به دهان مستکبران خواهند زد.
حضرت آیت الله نوری همدانی در واکنش به اظهارات دولتمردان آمریکایی مبنی بر مذاکره با ایران، گفت: ملت ما آمریکا را به خوبی شناخته اند و فریب مکر و حیله آنها را نخورده و نخواهند خورد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات