۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۵۶۳۴۹
امروز برگزار می‌شود؛

جشن کتاب و رونمایی از پانصدمین کتاب انتشارات دانشگاه امام صادق

خبرگزاری رسا ـ اولین جشن کتاب دانشگاه امام صادق(ع)‌به همراه رونمایی از سه کتاب درباره امام صادق(ع) با حضور آیت الله مهدوی کنی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
جشن كتاب دانشگاه امام صادق(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با سی ‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پانصدمین کتاب انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) با حضور آیت الله محمدرضا مهدوی کنی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم جشن کتاب و رونمایی از پانصدمین کتاب انتشارات دانشگاه امام صادق(ع) روز سه شنبه 24 بهمن‌ماه از ساعت 14 تا 16در آستانه ورود به چهاردهمین سال فعالیت انتشارات دانشگاه، در سالن همایش های این دانشگاه برگزار می شود. 

گفتنی است جمعی از اساتید دانشگاه، دانشجویان، مسوولان فرهنگی و هنری، اعضای خانه کتاب و مولفان، مترجمان، نویسندگان و محققان دانشگاه امام صادق(ع) نیز حضور خواهند داشت و سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس دانشگاه امام صادق(ع) از جمله سخنرانان این مراسم خواهند بود.

لازم به ذکر است در این مراسم  از سه کتاب «مبانی و روش اندیشه علمی امام صادق(ع)» «ابعاد شخصیت و زندگی امام صادق(ع)» و « پرتوی از زندگی امام صادق (ع)» رونمایی خواهد شد./959/د102/ص

ارسال نظرات