۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۵۶۷۵۷
با حضور آیت الله نوری همدانی؛

مدیر جدید مدرسه علمیه امام مهدی موعود معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیریت مدرسه امام مهدی موعود(عج) با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه امام مهدی موعود(عج) ظهر امروز با حضور حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، حجت الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم، اساتید و طلاب این مدرسه در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد.


در این مراسم حضرت آیت الله نوری همدانی از زحمات حجت الاسلام عباسعلی حبیبی مدیر پیشین مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) تشکر کرد و اظهار داشت: از خداوند می خواهیم توفیقات ایشان و حجت الاسلام حسن شامی مدیر جدید این مدرسه را افزون فرماید.


وی با اشاره به شرایط موجود جهان اسلام و سنگین تر شدن رسالت حوزه های علمیه پس از انقلاب، گفت: بنده و شهید مفتح برای این که طلاب افزون بر بعد علمی و معنوی با اوضاع زمانه آشنا باشند و بتوانند در برابر دشمنان و مشکلات پیش رو گام های مؤثرتری بردارند این مدرسه را تأسیس کردیم.


استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افزود: این مدرسه توانسته است در هر زمینه برای انقلاب مفید باشد؛ در عرصه دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم و در بعد علمی نیز علمای زیادی را برای اسلام تربیت کرده است.


حجت الاسلام فرخ فال در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از مدیر پیشین مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید، گفت: انتظار مدیریت حوزه علمیه استان این است که این مدرسه با بهره مندی از رهنمودهای حضرت آیت الله نوری همدانی رضایت ایشان را جلب کند چراکه رضایت امام عصر(عج) در این است./928/پ203/ج

ارسال نظرات