۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۵۷۹۹۰

آغاز ثبت نام مؤسسه آموزش عالی امام رضا

خبرگزاری رسا - مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با کسب مجوز از شورای گسترش حوزه‌های علمیه از بین طلاب واجد شرایط، جهت تحصیل در رشته‌های تخصصی حوزوی پذیرش می‌کند.
ثبت‌نام
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمد رضا شریعتمدار، معاون آموزشی و فرهنگی مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) با اشاره به برخی از فعالیت‌های مؤسسه امام رضا(ع)، گفت: این مؤسسه که به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وابسته است با مجوز رسمی شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تأسیس شده و به تربیت طلاب حوزه‌های علمیه در راستای رفع نیازهای جامعه و رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، مراجع و علمای حوزه مشغول است.
این استاد حوزه، هدفمند کردن دوره‌های آموزشی حوزوی معطوف به نیازها و اهداف را از جمله سیاست‌های اصلی این مؤسسه برشمرد و با مدنظر قرار دادن پذیرش‌های جدید این مؤسسه افزود: با توجه به متمرکز شدن پذیرش مراکز تخصصی حوزه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، این مؤسسه از این طریق اقدام به جذب دانش پژوه و تربیت مبلغان می‌کند.
معاون آموزشی و فرهنگی مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که این مؤسسه هم‌اکنون در دو سطح تحصیلی دانش پژوه می‌پذیرد، تصریح کرد: این مؤسسه برای سال تحصیلی 93-92 در مقاطع تحصیلی سطح دو و سه از طریق آزمون متمرکز مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه دانش‌پژوه می‌پذیرد.
وی با بیان این‌که امسال در هفت رشته و گرایش این مؤسسه دانش‌پژوه می‌پذیرد، ادامه داد: پذیرش امسال برای سطح دو در رشته‌های علوم اسلامی با گرایش تاریخ اسلام و علوم اسلامی با گرایش تبلیغ و در سطح سه برای رشته های تاریخ اهل بیت(ع) و تشیع، تبلیغ، تبلیغ با گرایش حج و شیعه شناسی است.
این استاد حوزه درباره رشته‌های جدید گفت: مؤسسه امام رضا(ع) از رشته‌های ارائه شده در رشته‌های علوم اسلامی با گرایش تبلیغ در سطح دو و رشته تبلیغ در سطح سه برای اولین بار است که اقدام به پذیرش دانش‌پژوه می‌کند.
معاون آموزشی و فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، مهلت ثبت نام در این مؤسسه را تا پایان بیستم و پنجم فروردین ماه سال آینده اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی و دریافت دفترچه آزمون می‌توانند به پایگاه اینترنتی ww.howzeh-qom.com مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 21160داخلی 12و6210 از ساعت 14 تا 19 تماس حاصل کنند.
 وی زمان برگزاری آزمون کتبی پذیرش دانش‌پژوه را روز بیستم اردیبهشت ماه سال 92 عنوان کرد.
حجت‌الاسلام شریعتمدار در پایان با تأکید بر این که فعالیت‌های این مؤسسه مختص برادران است، خاطر نشان کرد: آزمون پذیرش سال93-92 بر اساس ابلاغیه معاونت آموزش حوزه علمیه به صورت متمرکز انجام می‌شود./907/د101/پ
ارسال نظرات