۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۵۸۹۵۰
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران خواستار شد:

بازدید دانش آموزان از حوزه‌های علمیه و آشنایی با علما

خبرگزاری رسا ـ معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: باید زمینه برای بازدید دانش آموزان از حوزه‌های علمیه و آشنا شدن آنها با علما و فضای حوزه‌ها فراهم شود.
آخوندي،معاون پرورشي آموزش و پرورش شهرستانهاي تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آخوندی، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صبح امروز، چهاردهم اسفندماه در نشست هم‌اندیشی پذیرش حوزه علمیه استان تهران که در دانشگاه قرآن و حدیث شهرری برگزار شد گفت: در رابطه با پذیرش حوزه علمیه باید مسؤولین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در کنار یکدیگر به برنامه ریزی بپردازند.

وی با بیان این‌که در راستای امور تبلیغی ارتباط آموزش و پرورش با معاونت تبلیغ حوزه علمیه از تابستان قوت می‌گیرد گفت: برای برنامه‌ریزی در زمینه پذیرش حوزه‌های علمیه نیز باید از تابستان برنامه‌ریزی بلندمدت انجام شود.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: اگر در موضوع پذیرش خوب تبلیغ شود و خوب برنامه‌ریزی کنیم جذب بسیار بالایی را به حوزه های علمیه خواهران و برداران خواهیم داشت.

وی با بیان این‌که در شهرستان‌های استان تهران کمیته‌های همکاری آموزش و پروش و حوزه علمیه به ریاست ائمه جمعه فعال هستند گفت: باید زمینه برای بازدید دانش آموزان از حوزه های علمیه و آشنا شدن از نزدیک با علما و فضای حوزه‌ها فراهم شود اما الان از این فضاها استفاده نمی‌شود.

آخوندی همچنین با اشاره به سابقه همکاری آموزش و پروش و حوزه علمیه اظهار داشت: در تمامی اردوها و برنامه‌های فوق العاده آموزش و پرورش حضور روحانی آشنا به فضای دانش آموزی الزامی است و در مدارس نیز زمینه برای ارتباط روحانیان با اولیا و دانش آموزان فراهم شده است.

وی افزود: در مناسبت های مذهبی به صورت ویژه از مبلغین اعزامی به شهرستان‌ها علاوه بر فعالیت های تبلیغی در مساجد، برای حضور در مدارس نیز استفاده شود./959/پ202/ص

 

ارسال نظرات