۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۶۱۵۳۹
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا صورت می‌گیرد؛

حضور دو مرجع تقلید در جمع سوگواران حضرت فاطمه زهرا

خبرگزاری رسا ـ‌ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دو تن از مراجع تقلید به صورت پیاده از مسیر بیوت خود تا حرم حضرت معصومه(س) به عزاداری خواهند پرداخت.
پياده روي آيت الله وحيد خراساني پياده روي آيت الله وحيد خراساني در روز شهادت امام جعفر صادق پياده روي آيت الله وحيد خراساني در روز شهادت امام جعفر صادق
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و طبق سنوات گذشته حضرات آیات وحید خراسانی و صافی گلپایگانی همراه با دسته‌های عزاداری به صورت پیاده از مسیر بیوت خود تا حرم حضرت معصومه(س) به عزاداری خواهند پرداخت.
بر اساس این گزارش، پیاده روی و عزاداری حضرات آیات وحید خراسانی و صافی گلپایگانی روز یک شنبه بیست و پنجم فروردین‌ماه مصادف با سوم جمادی الثانی برگزار می‌شود.
همچون سال‌های گذشته پس از برنامه عزاداری و ذکر مصیبت در بیوت حضرات آیات وحید خراسانی و صافی گلپایگانی این دو مرجع تقلید همراه با دسته‌های عزاداری به صورت پیاده رهسپار حرم حضرت معصومه(س) می‌شوند و این غم بزرگ را به حضرت تسلیت عرض می کنند.
حضرتآیت الله وحید خراسانی ساعت 12 ظهر روز یک شنبه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) حرکت به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) را از بیت خود واقع در کوچه 23 صفائیه آغاز می‌کند.
همچنین حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز ساعت 12 حرکت خود را از دفتر خود واقع در خیابان چهارمردان به سمت حرم حضرت معصومه(س) آغاز می‌کند.
گفتنی است، پیاده‌روی و عزاداری مراجع تقلید یکی از سنت‌هایی است که همه‌ساله در سالروز شهادت امام صادق(ع)، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امیرالمومنین(ع) با حضور گسترده عزاداران و سوگواران برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) در بیوت مراجع تقلید و علما و همچنین دفتر مقام معظم رهبری در قم نیز مجالس سوگواری برپا است. /927/پ202/ج
ارسال نظرات