۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۶۲۳۸۹

امام جمعه جدید هفتگل معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه امام جمعه جدید هفتگل با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد
شوراي سياست گذاري ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیین معارفه امام جمعه جدید هفتگل، ظهر امروز با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، حجت الاسلام محمود محمد زاده، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان خوزستان اقشار مختلف مردم، مسؤولان محلی و استانی در مسجد حجت(عج) شهرستان هفتگل برگزار شد.

در این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور، امام جمعه سابق هفتگل تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام خلیلی به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان منصوب شد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این مراسم، حضور مردم در نماز جمعه به عنوان یکی از ارکان اساسی اسلام را مهم دانست و افزود: همگان در حفظ این سنگر بزرگ مسؤولند.

امام جمعه اهواز حضور گسترده مردم در نمازجمعه را باعث مأیوس شدن دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر حضور گسترده و حماسی مردم مؤمن و متعهد شهرستان هفتگل در صف های نماز جمعه تأکید کرد.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان در پایان از زحمات حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور امام جمعه سابق هفتکل تقدیر و برای حجت‌الاسلام خلیلی آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام ابراهیمی پور به مدت 7 سال امام جمعه شهرستان هفتگل بود که چندی پیش به عنوان امام جمعه شهرستان آبادان منصوب شد./9464/پ202/س

ارسال نظرات