۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۹
کد خبر: ۱۶۳۲۹۸
حجت الاسلام پور محمدی:

ارتقای بینش سیاسی کشور را از فتنه مصون می دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پورمحمدی حوزه اقتصاد را از محور های مهم و اساسی خود در آینده عنوان کرد و گفت: اقتصاد بر پایه تولید است و اولین دستاورد تولید ایجاد اشتغال به شمار می رود از این رو سرمایه را باید به سمت تولید پیش برد.
حجت الاسلام مصطفي پور محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور، شامگاه چهارشنبه در جمع اقشار مختلف مردم خوزستان در مصلای شهرستان اهواز، از خوزستان به عنوان مهد تمدن ایران یاد کرد و افزود: هر نقطه ای از این استان را که نظاره کنیم آثار تمدن فاخر را مشاهده می کنیم.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، مردم خوزستان را مدافع حریم ولایت دانست و خاطر نشان کرد: مردم خوزستان حافظان و مبلغان فرهنگ اسلامی و مکتب اهل بیت هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی جوانان خوزستانی را موجب عزت و افتخار نظام دانست و افزود: جوانان این مرز و بوم همواره با حضور در صحنه های سیاسی و اجتماعی وفاداری خود را به انقلاب به اثبات رسانده اند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که مردان خوزستان غیور مردانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس تا پای جان از این میهن دفاع کردند، اظهار داشت:  در برهه کنونی مسؤولیت اداره امور حیاتی کشور به دست جوانان این مرز  و بوم افتاده است.

وی حضور حماسی مردم در بیست و چهارم خرداد ماه در پای صندوق های رأی را بازگو کننده پیامی مهم برای جهانیان دانست و ابراز داشت: مردم ایران با حضور حداکثری اتحاد و همبستگی خود را بار دیگر به رخ جهانیان خواهند کشید.

حضور پرشور در انتخابات نشان دهنده بلوغ سیاسی جامعه است

نامزد  احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تعیین سرنوشت هر انسان به دست خودش را مهم ترین حق جامعه انسانی از دیدگاه محققان عنوان کرد و افزود: تحقق این حق نشان دهنده بلوغ سیاسی و اجتماعی هر کشوری است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تحرکات سیاسی را بازگو کننده جایگاه بالای کشور دانست و گفت: ظرفیت عمیق جامعه در آگاهی بخشی و بینش سیاسی، کشور را از فتنه مصون می دارد.

وی با اشاره به رشد علمی جامعه در چند سال اخیر خاطر نشان کرد: نسلی جوان و با انگیزه در کشور وجود دارد، این افراد علاوه بر این که خودشان برای کشور بسار مفید هستند می توانند نسل های آینده کشور را هم برای تولید علم و فناوری آموزش دهند.

حجت الاسلام پور محمدی در بخش دیگری از سخنان خود مشکل اقتصادی  را در برهه کنونی آزار دهنده عنوان کرد و افزود: این مشکلات اقتصادی سبب شده تا خانواده ها در گذراندن زندگی با مشکل مواجه شوند.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به ظرفیت های مختلف استان خوزستان اشاره کرد و افزود: خوزستان می تواند افزون بر برطرف کردن مشکلات خود به دیگر استان ها کمک کند، اما اکنون می بینیم که این استان خود با مشکلات مختلف روبرو است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که از مشکلات نمی شود غفلت کرد، اظهار داشت: خوزستانی که معدن سرمایه است از محرومیت های مختلف رنج می برد.

حجت الاسلام پور محمدی وضع معیشتی مردم حاشیه ی شهرستان اهواز را تأسف آور عنوان کرد و گفت: برخی می خواهند به صورت ظاهری کارهایی بدون برنامه ریزی انجام دهند.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که کشور را باید به دست همین جوانان ساخت، خاطر نشان کرد: این جوانان هستند که می توانند ایران را به منزل مقصود برسانند.

متأسفانه کل بودجه ورزش کشور برای چند تیم لیگ برتری مصرف می شود

رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه بیان داشت: متأسفانه کل بودجه ورزش کشور برای چند تیم لیگ برتری مصرف می شود و استعدادهای دیگر در سایر ورزش ها در گوشه و کنار این کشور بی استفاده می ماند.

حجت الاسلام پور محمدی با بیان این که بودجه کشور باید به صورت عادلانه توزیع شود ابراز داشت: افزون بر مدیریت صحیح منابع کشور، باید با فساد و بی عدالتی مبارزه کرد.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری حوزه اقتصاد را از محور های مهم و اساسی خود در آینده عنوان کرد و گفت: اقتصاد بر پایه تولید است و اولین دستاورد تولید ایجاد اشتغال به شمار می رود از این رو سرمایه را به سمت تولید پیش برد.  

کنترل گرانی در گرو پیشرفت در عرصه تولید است

وی با بیان این که مباحث تولید و اشتغال بسیار مهم است، اظهار داشت: کنترل تورم و گرانی و پیدا کردن قدرت رقابت صادراتی در گرو پیشرفت در عرصه تولید است.

رییس سازمان بازرسی کل کشورعلم آموزی و توسعه علمی کشور را سبب عبور ایران از مشکلات فعلی دانست.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری عامل پیشرفت جامعه را استفاده از نیروهای جوان و فرهیخته در عرصه مدیریتی دانست و گفت: استفاده از جوانان با استعدداد ایران را به قله های پیشرفت می رساند./9464/پ201/ج

ارسال نظرات