۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۶۵۰۳۲
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امام صادق:

جنایات سوریه بزرگ‌ترین خدمت به اسراییل است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) هدف دشمنان از این‌گونه اقدامات را ایجاد تفرقه در بین مسلمین و سنجش غیرت امت اسلامی نسبت به نوامیس ارزیابی کرد و گفت: این جنایات بزرگ‌ترین خدمت به اسراییل است.
حجت‌الاسلام سيد مصطفي ميرلوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مصطفی میرلوحی، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) امروز در تجمع دانشجویی در اعتراض به جنایات وحشیانه تروریست‌های وهابی در سوریه، اردن و محاصره دو شهر نبل و الزهرا که در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، با اشاره به سه حادثه مهم اتفاق افتاده در سوریه، عنوان داشت: یکی از آن حوادث محاصره غیرانسانی و وحشیانه دوشهر مظلوم نبل و الزهرا است که در بیست کیلومتری حلب قرار دارند و از ماه رمضان تا به حال در محاصره هستند و آب، غذا و حتی شیرخشک برای بچه‌ها در دسترس آنها نیست.

وی تعرض به حرم حجر بن عدی را دومین حادثه مهم در سوریه عنوان کرد و گفت: حجر بن عدی صحابی با وفای پیامبراکرم(ص) و فرمانده سپاه امیرمؤمنان(ع) بود و رکوع و سجده‌های طولانی داشت به‌طوری‌که امام جماعت حرم ایشان می‌گفت چهل سال پیش سیل جاری شد و پدرم بدن تازه و خونین حجربن عدی را مشاهده کرد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) نبش قبر حجر بن عدی را بزرگ‌ترین آبروریزی در حق اسلام و مسلمین دانست و عنوان داشت: در هیچ کجای تاریخ وجود ندارد که جنایتکاران پس از 1383 سال قبر کسی را تخریب کنند و بدن تازه، خونین و با غل و زنجیر او را به سرقت ببرند.

حجت‌الاسلام میرلوحی تعرض به حرم جعفر طیار را سومین حادثه سوریه عنوان کرد و بیان داشت: جفعر طیار برادر امیرمؤمنان(ع) و فرمانده سپاه اسلام در جنگ موته بود.

وی گفت: سید حسن نصرالله که مظهر غیرت ولایی و شرف دینی است، گفته است که اگر نسبت به حرم حضرت زینت(س) و حضرت رقیه(س) اهانت شود، ساکت نمی‌نشینیم.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه امام صادق(ع) هدف دشمنان از این‌گونه اقدامات را ایجاد تفرقه در بین مسلمین و سنجش غیرت امت اسلامی نسبت به نوامیس ارزیابی کرد و اظهار داشت: این جنایات بزرگ‌ترین خدمت به اسراییل است و امروز امت اسلامی باید از خواب غفلت بیدار شده و در میدان باشند و به‌طور یکپارچه جلوی این‌گونه اقدامات را بگیرند.

حجت‌الاسلام میرلوحی تصریح کرد: ما از مسؤولان سوری و لبنانی می‌خواهیم که اگر لازم است ما آماده هستیم تا به‌عنوان مدافع جان خود را فدا کنیم./956/پ202/ب

ارسال نظرات