۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۶۶۸۷۳

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی

خبرگزاری رسا ـ کارشناس قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید علیه(ع) و با حضور قاریان بین‌المللی خبر داد.
محفل انس با قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سید محمد صالح نژاد، کارشناس قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این‌که در راستای نشر فرهنگ و معارف اهل‌بیت(ع) و قرآن کریم، این اداره کل تصمیم به برپایی محافل انس با قرآن دارد، گفت: محافل انس با قرآن به این منظور است که ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم بدون نشر و ترویج قرائت قرآن‌کریم امکان پذیر نیست.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع)، خاطرنشان کرد: بخشی از محافل انس با قرآن کریم که با استقبال زائران و مجاوران حرم اهل بیت(ع) مواجه می‌شود، محافل انس با قرآنی هستند که در آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می‌شود.
کارشناس قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این‌که این محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی برگزار می‌شود، اعلام کرد: این محفل انس با قرآن کریم در ساعت 17 روز جمعه مورخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود که پیش بینی شده همچون گذشته با استقبال عمومی مواجه شود.
وی در پایان سخنان خود افزود: این محفل انس با قرآن کریم که با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آستان مقدس امام زاده جعفر شهید(ع) و شهرداری منطقه شش برگزار می‌شود، با حضور اساتید قرائت قرآن کریم همچون استاد سعید طوسی و استاد عباس هاشمی همراه است./907/د102/پ
ارسال نظرات