۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۶۷۳۸۵
فرمانده تیپ 83 امام صادق:

خائنان به انقلاب با لباس دلسوزی به صحنه آمده اند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) با تأکید بر این‎که دشمنان همواره به دنبال براندازی نظام هستند، گفت: باید افرادی را که از بین راه با رهبری زاویه گرفتند را بشناسیم، کسانی که می‎گویند ما با اسراییل سر جنگ نداریم، در حالی که امام راحل می‎فرموند «اسراییل باید محو شود».
حجت الاسلام حسين طيبي فر فرمانده تيپ امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‏الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) شب گذشته در یادواره شهدای مدرسه علمیه الهادی قم، با اشاره به این که شهدا سرمایههای این ملت هستند، گفت: در زمانی که غول استکبار با تمام توان علیه اسلام حمله ور شد شهدا بودند که به خواسته امام راحل لبیک گفتند.

وی ادامه داد: طلاب همانگونه که در دوران انقلاب اسلامی جلودار میدان بودند در هشت سال دفاع مقدس نیز جلودار بوده و هدایتگری معنوی جبهه‏ها را بر عهده داشتند و اگر بعد معنوی بر جبهه حاکم نبود ایستادگی و مقاومت بسیار دشوار میشد، خون شهدا بود که درخت اسلام را آبیاری کرد.

حجت‏الاسلام طیبی فر در ادامه به آیات قرآن اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنان همواره در صدد نابودی دین مبین اسلام هستند، بیان داشت: تمام افرادی که موافق حرکت امام راحل نبودند پس از رحلت ایشان برای براندازی نظام گرد هم آمدند.

وی افزود: برخی از حرکاتهای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور رخ داد یا برای براندازی و فلج کردن حکومت بود و یا برای زمین گیر کردن افراد کنار ولایت بود.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) با اشاره به این که بنی صدر برای فریب مردم قبل از ثبت نام برای ریاست جمهوری نزد امام خمینی(ره) رفت تا خود را در میان مردم مورد اعتقاد امام راحل نشان دهد، اظهار داشت: باید توجه کرد که چه افرادی و با چه هدفی قطعنامه 598 را به امام راحل تحمیل کردند و امام فرمودند «من جام زهر را نوشیدم».

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران دورانی به وجود آمد که در آن فرهنگ، اعتقادات مردم، اندیشه قرآنی و ارزشهای دینی در یک شرایط حساس زیر سؤال رفت، حتی افرادی جلوی سفیر آلمان زانو زدند و معتقد بودند چارهای جز پیروی از اندیشه غرب وجود ندارد.

حجت‏الاسلام طیبیفر با تأکید بر این که در فتنه 88 تمام گروه‎های مخالف نظام هر چند در ظاهر اندیشه و تفکرات شان با هم موافق نبودد، کنار هم جمع شدند، ابراز داشت: امروز باید بدانیم فتنه گران 88 کجا ایستادند؟ کسانی که پرچم اباعبدالله الحسین(ع) را به آتش کشیده و به خانواده شهدا توهین کردند کجا ایستاده اند؟

وی خاطرنشان کرد: نقشه دشمنان برای براندازی نظام همواره وجود داشته از اینرو اگر بخواهیم حماسه ایجاد کنیم باید صحنه را به صورت مستمر رصد کنیم، باید افرادی را که از نیمه راه با رهبری زاویه گرفتند را بشناسیم، کسانی که میگویند ما با اسراییل سر جنگ نداریم، در حالی که امام راحل میفرموند «اسراییل باید محو شود».

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) گفت: برخی از افراد بودند که میگفتند دوران اسلام گرایی به پایان رسیده همانگونه که دوران اسب سواری به پایان رسیده، برخی نیز ادعا میکنند امام زمان(عج) را میبینند، باید دید امروز این افراد کجا ایستاده اند، اگر صحنه رصد نشود نمیتوان حماسه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: صحنه نبرد جدید است، باید خاکریزها، سنگرها را شناسایی کرد، کار عملیاتی لازم است، باید تاکتیک و سلاح دشمن را شناخت و میدان جنگ را ترسیم کرد، امروز جنگ گفتمانی، مبارزه با استکبار یا سازش با آن است.

حجت‏الاسلام طیبی فر با بیان این که پذیرش اندیشه امام خمینی(ره) و یا لیبرالیسم میدان جنگ است، ابراز داشت: میدان را باید شناخت، عوامل فتنه 88 را باید شناخت، چهره‎های خائن دیروز را باید شناخت که در زیر کدام چتر قرار گرفته و چه شعاری میدهند؛ کسانی فتنه 88 را بر پا کردند که روزی در این مملکت مسؤول بودند و اگر بیداری جوانان حزب الله و 9 دی نبود نظام مسلما براندازی میشد.

وی یادآور شد: یکی از سردمداران حزب مشارکت میگفت وقتی حزب تشکیل شد ما نزد کسی که از سران فتنه مطرح است و رییس جمهور بود، رفتیم و گفتیم که شما ریاست اپوزیسیون را به دست بگیر، سه مرتبه گفت نمیتوانم هم رییس جمهور باشم و هم رییس اپوزیسیون نظام باشم.

وی تأکید کرد: باید نقش خود را در انتخابات 92 شناخت و دید آیا امروز افرادی نسبت به چند سال گذشته 180 درجه تغییر کرده و دلسوز نظام شدند؟ امروز باید میدان را خوب شناخت تا بتوان به صورت صحیح مسیر را انتخاب کرد./993/پ202/ج

ارسال نظرات