۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۶۷۴۷۵
به مناسبت روز ارتباطات؛

روابط عمومی اوقاف و امورخیریه استان همدان موفق به کسب رتبه برتر شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سمنان همدان قدردانی شد.
روابط عمومي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه همدان، در سال 1391 استانداری همدان واحد روابط عمومی کلیه دستگاههای اداری را در استان در ابعاد و زوایای گوناگون از جمله اطلاع رسانی و تعامل مؤثر با رسانه های جمعی، افکارسنجی از عملکرد دستگاه، ارتباطات مردمی، انتشارات و تبلیغات، ارتباطات درون سازمانی و روابط عمومی الکترونیک ارزیابی کرد و طبق مستندات ارسالی از سوی این واحد و ارزیابی صورت گرفته از سوی اساتید دانشگاه ها از فعالیتها و عملکرد دفاتر روابط عمومی ها در سال 1391، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان موفق به کسب عنوان برتر شذ.

بر اساس این گزارش در مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر که در محل سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس برگزار شد، استاندار همدان، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان، جمعی از مسؤولان و مدیران استانی و مدیران روابط عمومی کلیه دستگاهها حضور داشتند که از مرتضی نظری افلاک، مسؤول روابط عمومی اوقاف همدان تجلیل به عمل آمد.

یادآور می شود این ارزیابی در بین 150 دستگاه صورت گرفت و هشت دستگاه در استان حائز رتبه برتر شدند.

بر اساس این گزارش، در بخشهایی از این تقدیر نامه آمده است: بیست و هفتم اردیبشهت که به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده فرصتی است مغتنم تا ازحمات تلاشگران این عرصه که وظایف مهمی همچون ایجاد حلقه ی ارتباطی بین مردم و مسؤولان، اطلاع رسانی شفاف و تنویر افکار عمومی را بر عهده دارند قدردانی به عمل آید.

گفتنی است، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان در 4 سال اخیر نیز همواره در بین روابط عمومی های برتر سازمان اوقاف و امورخیریه قرار داشته است./967/د102/غ

ارسال نظرات