۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۶۷۶۰۲
آیت الله امامی کاشانی:

عظمت و بزرگی شیعه روز به روز در جهان رو به شکوفایی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله امامی کاشانی با بیان این‌که عظمت و بزرگی شیعه روز به روز در سراسر جهان رو به رشد و شکوفایی است، خاطرنشان کرد: در آینده ای نه چندان دور با گسترش اسلام بسیاری از مشکلات جهان اسلام و بشریت رفع خواهد شد.
نماز جمعه تهران به امامت آيت الله امامي کاشاني

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محمد امامی کاشانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، اعضای کمیته علمی کنگره امام مهدی(عج) و آینده جهان و همچنین جمعی از علمای ایرانی با حضور در حرم حضرت امیرمؤمنان امام علی(ع) با حجت الاسلام والمسلمین شیخ ضیاء زین الدین، مسؤول عتبه آستان مقدس حرم علوی دیدار کردند.

 

آیت الله امامی کاشانی در سخنانی با تقدیر از فعالیت های فرهنگی و عمرانی عتبه علوی اظهار داشت: احداث صحن های جدید و گسترش آستان مقدس حضرت علی(ع) اقدامی ارزشمند است که بایستی با مساعدت مالی عموم شیعیان جهان پیگیری و تسریع یابد.

 

وی با بیان این‌که عظمت و بزرگی شیعه روز به روز در سراسر جهان رو به رشد و شکوفایی است، خاطرنشان کرد: در آینده ای نه چندان دور با گسترش اسلام بسیاری از مشکلات جهان اسلام و بشریت رفع خواهد شد.

 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین اسکندری، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق به ارایه گزارشی از فعالیت کمیته های مختلف کنگره بین المللی امام مهدی(عج) و آینده جهان پرداخت و از حجت الاسلام والمسلمین شیخ ضیاء زین الدین برای حضور در این کنگره دعوت کرد.

 

شیخ ضیاء زین الدین نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت های عمرانی در حرم مطهر حضرت امام علی(ع) اظهار داشت: برای اتمام پروژه های بزرگ این آستان از جمله صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا(س) نیازمند مساعدت عموم شیعیان جهان هستیم.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار از سوی استان مقدس علوی، پرچم سبز رنگ گنبد مطهر حضرت علی(ع) به آیت الله امامی کاشانی اهدا شد. /920/د102/ی

ارسال نظرات