۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۷۰۶۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان:

روحانیان معیارهای انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: روحانیان باید بدون جانبداری از نامزد یا جریانی خاص شاخص ها را بیان کنند مردم فهیم و بصیر ما خود تصمیم می گیرند چه افردی را برای مدیریت 4 سال آینده کشور و شهرهای خود برگزینند.
حجت الاسلام شكري، مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان

حجت الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اظها داشت: روحانیان باید با تبیین معیارها روشن کننده راه مردم در انتخاب نامزد اصلح باشند.

وی بر لزوم نقش آفرینی مبلغان، حوزه های علمیه، ائمه جمعه و جماعات در ایجاد فضای مناسب برای حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تأکید کرد و افزود: همه کسانی که دل در گرو نظام اسلامی و ولایت فقیه دارند تلاش کنند تا انتخاباتی باشکوه را در 24 خرداد شاهد باشیم.

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: روحانیان باید بدون جانبداری از نامزد یا جریانی خاص شاخص ها را بیان کنند مردم فهیم و بصیر ما خود تصمیم می گیرند چه افردی را برای مدیریت 4 سال آینده کشور و شهرهای خود برگزینند.

فعالیت 60 پایگاه اوقات فراغت در استان سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از فعالیت 60 پایگاه اوقات فراغت ویژه ایام تابستان در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بیش از سه هزار نفر در سنین مختلف از این پایگاه ها استفاده نمایند.

حجت الاسلام شکری با اشاره به فعالیت این کلاس ها از نیمه دوم تیرماه تا اوایل شهریور ماه سال جاری رشته های قرآن و احکام، مباحث اعتقادی و فرهنگی، فعالیت های عمومی و هنری و اردویی را از جمله برنامه های این مراکز اوقات فراغت برشمرد.

وی بودجه این اداره کل را در سال گذشته 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بودجه سال جاری هنوز تأیید نشده است امیدواریم در این رقم نسبت به سال گذشته رشد داشته باشد تا شاهد پیشرفت زیر ساخت های فرهنگی در تمام دستگاه های متولی فرهنگ و هنر باشیم.

60 خانه عالم در استان سمنان در حال احداث است

مدیرکل تبلیغات استان سمنان به ساخت خانه های عالم در استان اشاره کرد و از شروع به ساخت 60 خانه عالم در سال گذشته خبر داد که تا به حال 46 باب از آنها تکمیل شده است./938/ت303/ب

ارسال نظرات