۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۷۱۱۴۲
متولی مدرسه علمیه نبی اکرم تهران:

تجمیع ملت ایران در انتخابات سبب یأس دشمنان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران گفت: به هر حال دشمن از حضور مردم در انتخابات محاسبات خاصی دارد و کاندیداها هم باید رعایت داخل و خارج کشور را بکنند بطوری که از صحبت‌هایی که موجب استفاده دشمن می‌شود، اجتناب کنند.
انتخابات

 حجت الاسلام ضیاء الدین نجفی، متولی مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراز داشت: حضور مردم در انتخابات بسیار لازم است بطوری که موجب ایستادگی در مقابل دشمن می‌شود و وقتی دشمنان تجمیع ملت ایران در انتخابات را می‌بیند، مأیوس می‌شوند.

وی حضور در انتخابات را واجب شرعی، سیاسی، عرفی و ملی دانست و بیان داشت: به هر حال دشمن از حضور مردم در انتخابات محاسبات خاصی دارد و کاندیداها هم باید رعایت داخل و خارج کشور را بکنند بطوری که از صحبت‌هایی که موجب استفاده دشمن می‌شود، اجتناب کنند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به این‌که کاندیدها باید وحدت کلمه مردم را حفظ کنند، گفت: کاندیداها باید آنچه برای آینده کشور مدنظر دارند را مطرح کنند و نقد کردن این و آن، اثر منفی دارد.

متولی مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) با اشاره به این‌که خون شهیدان به پای این انقلاب ریخته شده است و به آسانی به دست نیامده که به ‌آسانی از دست برود، ابراز داشت: مردم به حضور جامع در امر انتخابات توجه داشته باشند که امر دینی، ملی، اجتماعی و سیاسی است./956/ت303/ب

ارسال نظرات