۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۷۱۶۰۴
حماسه حضور (11)؛

انتخابات وسیله‌ تعیین سرنوشت نظام اسلامی است/ شرکت در انتخابات یک وظیفه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مظاهری انتخابات را وسیله‌ای برای تعیین سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از آن جهت که موجب تعیین سرنوشت نظام و مردم است، یک وظیفه است و همه باید در انتخابات شرکت کنند.
آيت الله مظاهري رييس حوزه علميه اصفهان آيت الله  مظاهري
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مظاهری صبح امروز در یازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دورۀ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرده و آرای خود را به صندوق انداختند.

 وی پس از انداختن آرای خود به صندوق، در سخنان کوتاهی انتخابات را وسیله‌ای برای تعیین سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از آن جهت که موجب تعیین سرنوشت نظام و مردم است، یک وظیفه است و همه باید در انتخابات شرکت کنند.
 حضرت آیت الله مظاهری شرکت در انتخابات شوراها را هم مهم و اساسی ارزیابی کرد و تصریح کرد: انتخابات شوراها هم خیلی مهم است؛ زیرا اگر افراد صالح و شایسته عضو شورا شوند، می‌توانند مفید واقع شوند.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم که هم انتخابات شوراها موجب برکت برای کشور و مردم باشد و هم در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، شخصی که مورد رضایت امام زمان«ارواحنافداه» باشد، انتخاب شود و بتواند به اسلام و نظام اسلامی خدمت کند و برای ملّت و مردم عزیز مفید باشد./916/پ203/ع
ارسال نظرات