۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۷۱۸۴۴
حماسه حضور (73)؛

کمبود تعرفه در برخی از شعب اخذ رأی در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ جانشین ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از کمبود تعرفه در برخی از شهرستان های استان خبر داد.
يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراي شهر و روستا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ایوب حقیقی، جانشین ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران روند برگزاری انتخابات در سراسر استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تمدید مهلت رأی‌گیری و کمبود تعرفه در مناطق و شهرستان های گردشگرپذیر و دارای جمعیت سیال مثل اسکو و جلفا قابل پیش بینی بود.


وی از کمبود تعرفه در برخی از شعب اخذ رأی در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: مشارکت بالای مردم در شهرها و روستای استان آذربایجان‌شرقی بسیار باشکوه و وصف‌ناپذیر است، با وجود این‌که کمبود تعرفه در برخی شهرهای استان اعلام شده، با این حال جای هیچ نگرانی نیست چراکه بلافاصله تعرفه در اختیار شعب درخواستی قرار می گیرد.


حقیقی با بیان این‌که آذربایجان شرقی با سه میلیون و 800 هزار نفر جمعیت، دارای دو میلیون و 831 هزار و 886 نفر واجد شرایط رای است گفت: از این تعداد یک میلیون و 996 هزار و 809 نفر در مراکز شهری و 825 هزار و 77 نفر در مناطق روستایی سکونت دارند.


وی آرامش و امنیت حاکم بر انتخابات استان را مثال زدنی د
انست و گفت: تمامی عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان آذربایجان‌شرقی دست به دست هم داده‌اند تا حتی یک نفر برای شرکت در انتخابات محروم نماند، درخواست ما از آن عده مردم استان که هنوز موفق به حضور در شعب اخذ رأی نشده اند، این است که در سریع‌ترین زمان ممکن برای شرکت در انتخابات راهی مساجد و مدارس محلات خود شوند.


بنابر این گزارش، منصور صادقی اصل، فرماندار مراغه نیز در سخنانی از کمبود تعرفه در سه شعبه اخذ رای در این شهر خبر داد و گفت: تعرفه های این شعب تامین شده و دست اندرکاران شعبه ها در حال اخذ رای از مردم هستند.


صادقی اصل با بیان این‌که موج جدیدی از شرکت کنندگان در انتخابات به راه افتاده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون شعبه های اخذ رأی مراغه به ویژه در مرکز شهر مملو از جمعیت است و از مردم درخواست می شود تا پایان وقت تعیین شده با حضور در شعب، رای خود را به صندوق ها بیاندازند./935/پ203/س

ارسال نظرات