۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۱۷۲۰۰۳
امام جمعه بجنورد:

انتخابات 24 خرداد مظهر خودباوری و خردورزی مردم ایران بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جنورد حضور مردم در انتخابات 24 خرداد را همایش هوشیاری دانست و گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد ماه مظهر خودباوری و خردباوری آنها بود.
حجت‌الاسلام و المسلمين ابوالقاسم يعقوبي امام جمعه بجنورد

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با قدردانی از مشارکت گسترده مردم استان خراسان شمالی و دیگر استان های کشور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: مشارکت مردم ایران در انتخابات 24 خرداد ماه در حقیقت همایش هوشیاری و حماسه حضور بود.

 

وی با بیان این‎که مردم کشور با حضور پرشور در انتخابات، بلوغ سیاسی و درک اجتماعی خود را به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق های رأی، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دهنده بصیرت و اندیشمندی مردم ایران بود و آنها با این مشارکت خود حماسه سیاسی مطروحه از سوی رهبری را خلق کردند.

 

امام جمعه بجنورد انتخابات 24 خرداد ماه را مظهر خودباوری و خردورزی مردم ایران دانست و گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی، دشمنان نظام اسلامی را در بهت و حیرت فرو برد و نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

 

وی با بیان این‎که مردم ایران در انتخابات اخیر بدون کوچک‎ترین اعتنایی به تبلیغات رسانه های معاند خارجی، در پای صندوق های رأی حضور یافتند، تصریح کرد: این حماسه مردم، سبب قوام و تحکیم بیش از پیش نظام اسلامی شد.

 

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه ابراز داشت: مردم مؤمن ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات، مسؤولیت خود را در این زمینه انجام دادند و اکنون نوبت رییس جمهور منتخب است که به وعده های خود در تبلیغات انتخاباتی عمل کند.

 

گفتنی است، انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری، جمعه 24 خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در هزار و 64 شعبه اخذ رأی در هشت شهرستان خراسان شمالی و در 726 روستای بالای 20 خانوار و 20 شهر این استان برگزار شد.

 

لازم بذکر است بنا بر اعلام ستاد انتخابات خراسان شمالی 455 هزار و 760 نفر از 602 هزار و 78 نفر واجد شرایط رأی در خراسان شمالی معادل 75.70 درصد از واجدین شرایط رأی، در انتخابات روز جمعه شرکت کردند./931/ت302/غ

ارسال نظرات