۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۷۴۱۱۳

آیت الله موسوی جزایری بر توجه بیشتر مسؤولان به شهرستان کارون تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: کارون از جمله شهرهایی است که در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده ای داشته و شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده که شایسته است نگاه مسؤولان به این شهرستان ویژه باشد.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در آیین افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، با اشاره به خدمات شهرستان کارون در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: کارون از شهرهایی است که در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده ای داشته و شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده که شایسته است نگاه مسؤولان به این شهرستان ویژه باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افتتاح اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، ابراز داشت: تحرکات دشمنان اسلام برای خدشه دار کردن فرهنگ تشیع و اسلام بسیار مضاعف است که امیدواریم این اداره به مرکزی برای ترویج و گسترش فرهنگ ناب محمدی(ص) و مکتب اهل بیت(ع) تبدیل شود.

رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به فعالیت های ضد دینی و شیعی تکفیری‌ها و سلفی‌ها، تصریح کرد: سلفی‌ها و تکفیری‌ها همواره در راستای اهداف آمریکا و رژیم اشغال گر قدس گام برمی دارند که امیدواریم این اداره جدید با تدوین برنامه های جامع و مطلوب از هرگونه انحراف و گمراهی در این منطقه جلوگیری کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون باید به منزله یک سنگر فرهنگی قوی دین خود به مردم این شهر را ادا کند و با ایستادگی مقابل دشمنان اسلام و قرآن از صحنه خارجش کند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان بر همکاری همه دستگاه های دولتی و فرهنگی برای توسعه شهرستان کارون تأکید کرد و گفت: امیدواریم که همه مسؤولان فرهنگی و اجرایی خوزستان با همکاری یک دیگر در جهت تأمین نیازهای اقتصادی و فرهنگی مردم این شهرستان تلاش کنند./9461/پ202/س

ارسال نظرات