۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۷۴۹۶۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

زدودن بدعت و خرافه از چهره اسلام ناب رسالت امروز روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز شبهات زیادی از سوی دشمنان در میان جوانان ترویج می شود، گفت: زدودن هر گونه خرافه و بدعت از چهره اسلام ناب یکی از مهم ترین رسالت های روحانیت در عصر حاضر است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جمع روحانیان این شهرستان که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد، رسالت روحانیت در جامعه اسلامی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: روحانیت وارثان حقیقی انبیاء و اولیای الهی هستند.

 

وی با بیان این که نقش روحانیت در تاریخ اسلام همواره پررنگ و اثرگذار بوده است، افزود: به حتم اگر روشنگری و آگاهی بخشی علما و روحانیان نبود امروز شاهد عزت و عظمت نظام اسلامی در عرصه جهانی نبودیم.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که بدخواهان نظام اسلامی همیشه در جهت ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت تلاش کردند، گفت: اما هوشیاری مردم مانع از تحقق توطئه های دشمنان شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت را یک طرح مهم از سوی دشمنان دانست و افزود: دشمنان می دانند که حضور روحانیت همواره مانع از تحقق توطئه ها و نقشه های شوم آنها شده است و از همین رو تلاش کرده اند تا جایگاه روحانیت را خدشه دار کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که اسلام ناب امروز در عرصه جهانی گسترش یافته است، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری مرجعیت دینی پرچم دار این عزت آفرینی در جهان است.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمنان همواره تلاش کردند که اسلام ناب شیعی جهانی نشود، گفت: علیرغم همه توطئه افکنی های مستبکران علیه شیعه، امروز شیعه در جهان عزتمندانه حضور دارد و به برکت حقانیت و اصالت جریان شیعه است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که توطئه افکنی های استکبار پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران 34 سال است که در برابر تهدید و تحریم های دشمنان با عزت ایستاده و مقاومت می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با تبریک در پیش بودن ماه مبارک رمضان، این پرفیض و برکت را ماه تهذیب نفس و نزدیکی به خداوند متعال دانست و تصریح کرد: باید از لحظه لحظه های این ماه ارزشمند در جهت ساختن درون خود بهره گیریم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت باید دین و ارزش های ناب اسلامی را به شیوه‌‌ای صحیح در جامعه تبلیغ و ترویج کند، افزود: شبهه زدایی در جامعه باید امروز بیشتر مورد توجه روحانیت آگاه قرار گیرد.

 

وی با بیان این که امروز شبهات زیادی از سوی دشمنان در میان جوانان ترویج می شود، گفت: زدودن هر گونه خرافه و بدعت از اسلام ناب یکی از مهم ترین رسالت های روحانیت در عصر حاضر است.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی به نقش روحانیت در رونق بخشیدن به فعالیت های دینی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی باید در این ایام تعامل و ارتباط خود را با جامعه به ویژه نسل جوان بیشتر کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که روحانیت باید فرهنگ دینی را در مساجد به مردم به ویژه جوانان ابلاغ کند، تصریح کرد: در تبلیغ دین باید از ابزاری بهره گیریم که اثرگذاری آن دو چندان شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با تأکید براین که چهره شهر نیز باید همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان معنوی شود، ادامه داد: این ماه برای کسانی که احساس رسالت فرهنگی و تبلیغی و رساندن پیام الهی به جامعه را دارند بسیار مهم است و باید همه از این فرصت عظیم بهره کافی ببریم.

 

امام جمعه قائمشهر مساجد را بهترین پایگاه جهت ترویج معنویت در ماه مبارک رمضان دانست و خاطرنشان کرد: برنامه های دینی و فرهنگی باید با محوریت روحانیت در مساجد برگزار شود تا شاهد رونق بخشی مساجد در ماه مبارک رمضان باشیم./950/پ202/ش

ارسال نظرات