۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۷۵۴۳۵
حجت الاسلام کلاه کج:

اوقات فراغت جوانان باید براساس آموزه های اسلامی ساماندهی شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان با اشاره به هجمه دشمنان اسلام علیه نسل جوان و نوجوان کشور اظهار داشت: ساماندهی اوقات فراغت جوانان بر اساس آموزه های اسلامی، دینی و قرآنی در برهه کنونی ضرورتی مهم است.
حجت الاسلام رضا کلاه کج

حجت‌الاسلام رضا کلاه کج، رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هجمه دشمنان اسلام علیه نسل جوان و نوجوان کشور اظهار داشت: ساماندهی اوقات فراغت جوانان بر اساس آموزه های اسلامی، دینی و قرآنی در برهه کنونی ضرورتی مهم است.

وی به برگزاری کلاس های مختلف در تابستان از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این کلاس ها در راستای تقویت مهارت های اعتقادی، علمی و هنری اعضاء انجمن اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام کلاه کج از برگزاری کلاس های تفسیر هفتگی قرآن در تابستان خبر داد و افزود: این کلاس های ویژه اعضای فعال قرارگاه ها و دانش آموزان شرکت کننده در دوره های آموزشی برگزار می شود.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان به برگزاری دوره آموزشی سرود، تئاتر، تواشیح و نشریه اشاره و اظهار داشت: این کلاس ها جهت ایجاد نشاط ،حفظ روحیه انقلابی و انجام فعالیت های گروهی به اجرا می رسند.

حجت الاسلام کلاه کج در ادامه تصریح کرد: کلاس های رایانه در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته، دوره های هنری، آموزشی و ورزشی نیز برگزار می شود.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان با اشاره به برگزاری جشن در مناسبت های مختلف تصریح کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه، نیمه شعبان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) جشن های با حضور شرکت کنندگان در دوره های آموزشی برگزار شد.

حجت الاسلام کلاه کج جبرییل زاده به زمان برگزاری طرح تابستانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان اشاره کرد و گفت: این کلاس ها که با استقبال فراوان دانش آموزان مواجه شد از 15 خرداد ماه سال جاری آغاز و تا اوسط شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی از برگزاری اردوی زیارتی به مشهد مقدس در شهریورماه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 4000 نفر دانش‌آموز از سراسر استان خوزستان در این طرح حضور یافته‌اند.

حجت الاسلام کلاه کج تصریح کرد: فعالیت های اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان به منظور آماده سازی دانش آموزان، برای شروع پر توان فعالیت های مهرماه در مدارس انجام می شود.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان به اهمیت اوقات فراغت دانش آموزان و توجه به چگونگی سپری کردن این ایام اشاره کرد و گفت: اهمیت توجه به معنویت و فعالیت های مناسب از ملزومات نوجوانان است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات