۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۷۷۹۳۵
حجت الاسلام رضوی مهر:

حفظ و احیای دستاوردهای انقلاب، امام و رهبری اولویت دولت تدبیر و امید باشد

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه کشور به دولت جدید پیشنهاد کرد نقاط قوت و ضعف دولت پیشین را مورد ارزیابی کارشناسانه قرار دهد تا پیش از افتادن در چالش ها و نابسامانی ها درصدد درمان آنها برآیند.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه حجت‌الاسلام سيدجلال رضوي مهر نماينده سازمان اوقاف و امور خيريه در حوزه‌هاي علميه

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که دولتمردان نقاط ضعف را بهتر از دیگران می دانند، گفت: خوب است دولت آینده قبل از ورود به این مسائل به فکر درمان باشد.

وی افزود: دولت اعتدال، تدبیر و امید می تواند با کارهای کارشناسانه زیر ساخت های برنامه 4 سال خود را بر مبنای درایت، حفظ دستاوردهای انقلاب و زنده کردن اهداف امام(ره) و رهبر معظم انقلاب قرار دهد.

رییس سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه کشور گفت: با شروع این حرکت دولت جدید خوش یمن بودن فعالیت های خود را به تصویر می کشد و این کار نقطه قوتی در کارنامه آن خواهد بود؛ دولت آینده نقاط قوت و ضعف را شناسایی کند و قبل از این که درگیر نابسامانی ها و چالش ها شود با همان سرعت خوبی که دولت قبل کارهای مثبت را پایه گذاری کرده آنها را به پیش برد.

حجت الاسلام رضوی مهر ادامه داد: امیدواریم دولت جدید در کنار این حرکت های مفید و ارزنده ای که انجام شده است فعالیت های دیگری نیز برای رونق اقتصادی، امید بیشتر جامعه و خشنودی رهبر معظم انقلاب در دستور کار داشته باشد.

نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه  با بیان این که کسی نمی تواند فعالیت های خوب دولت فعلی را انکار کند، اظهار داشت: 4 مرحله حضور مدیران ارشد و هیأت دولت در استان های مختلف و ارتباط تنگاتنگ آنها با مردم از نقاط بارز دولت آقای احمدی نژاد است.

وی حضور و بروز این دولت را با شعار احیای ارزش ها و گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: آقای احمدی نژاد در سازمان ملل این گفتمان را فریاد کشیدند و در همه مصاحبه ها از خط امام(ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی و به ویژه بیداری اسلامی در منطقه دفاع کردند.

نماینده رییس سازمان اوقاف در امورحوزه، مردمی بودن و دور بودن از زرق و برق مادی را از خصائص دولت عنوان کرد و ابراز داشت: از جمله فعالیت های چشمگیر دولت نیز می توان به طرح مسکن مهر، یارانه ها، تنظیم مصرف بنزین و سوخت اشاره کرد.

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این دولت نقطه قوت هایی داشته است و قانون انصاف حکم می کند هر انسان منصفی به این حقیقت اقرار کند اما حاشیه ها و نقطه ضعف های دولت نیز کم نبود؛ افزایش شدید قیمت ها در بازار از جمله آنها است، مردم ما از نابسامانی اقتصادی رنج می برند همچنین عدم برنامه های بازدارنده برای بحث بی حجابی و عدم ارتباط با حوزه نیز از نقاط ضعف این دولت بود.

وی خطاب به دولت های قبلی و فعلی، یادآور شد: ملت ما انقلاب را با خون عزیزترین عزیزانش بدست آورده اند و هرگز تحریم ها نمی تواند موجب ذلت شود؛ ملتی که به فلسفه شهادت واقف است هرگز به اسارت نخواهد رفت.

مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه کشور گفت: امید است تمام جناح ها، گروه ها و کسانی که از ابتدا خط فکری روشنی داشته اند و مرام نامه و حرکت های آنها به دور از انحراف، فتنه، توطئه و هم صدایی با غرب و استکبار و صهیونیست بوده است مجدد در خیمه خانواده انقلاب اثبات حضور کنند.

حجت الاسلام رضوی مهر شکوفایی همه اهداف، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در گرو حفظ وحدت و انسجام دانست و بیان داشت: امیدواریم همه گره ها، موانع، مشکلات و شدائد با یکدلی و یک رنگی یکی پس از دیگری مرتفع شود.

وی از مردم برای خلق حماسه سیاسی تشکر کرد و گفت: این ملت هستند که سرنوشت کشور را رقم می زنند؛ دولت اعتدال و تدبیر، رهبر معظم انقلاب، ملت و قوای سه گانه را بهترین پشتیبان برنامه های خود بداند./928/ت302/ج

ارسال نظرات