۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۷۸۰۳۸

ویژه برنامه های روز جهانی قدس در خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ویژه برنامه های روز جهانی قدس در خوزستان را اعلام کرد.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت روز قدس این استان، به اهمیت فضاسازی تبلیغی در شهر اشاره و ابراز داشت: مراکز فرهنگی، مساجد و ادارات با دعوت از شخصیت های برجسته به تبیین مسأله مهم و اثر گذار روز جهانی قدس اقدام کنند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اهمیت روز قدس بر آمادگی همه جانبه جهت برگزاری راهپیمایی با شکوه در این روز اشاره و تصریح کرد: صدا و سیمای استان، مطبوعات و خبرگزاری های داخلی باید در جهت فضای سازی مجازی در استان از ظرفیت خود استفاده کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان برنامه های روزجهانی قدس در خوزستان، از برگزاری میزگرد تحولات جهان با موضوع فلسطین خبر داد و گفت: از کتاب ها و اشعار نویسندگان پیرامون روز قدس تقدیر می شود.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: تولید فیلم کوتاه با موضوع «روز قدس و انتفاضه»، تهیه بسته های محتوایی، اجرای مسابقه ساخت عروسک های ضد استکبار، برپایی ایستگاه گریم با محوریت طراحی شعار های ملی، حضور اقشار گوناگون با لباس های محلی، پرواز بالگرد در مسیر راهپیمایی از برنامه های روز جهانی قدس در خوزستان است.

حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برجسته سازی رویکرد و راهبرد امام خمینی(ره) در طراحی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات ویژه در تببین اهمیت روز قدس ضروری و راهگشا است.

این مقام مسؤول به کتاب فلسطین از دیدگاه امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: این کتاب منبع خوب و مناسبی جهت سخنرانی مسؤولان و مبلغان پیرامون روز قدس و اهمیت آن است.

حجت الاسلام جعفری تأکید امام خمینی(ره) مبنی بر ضرورت نابودی رژیم غاصب اسرائیل را ستودنی دانست و گفت: معمار کبیر انقلاب سال ها پیش به سران کشور های عربی توصیه کرده بود تا با هم بستگی نابودی این غده سرطانی را رقم زنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر «رژیم صهیونیستی اگر قدرت پیدا کند به بیت المقدس اکتفا نخواهد کرد»، ابراز داشت: معمار کبیر انقلاب به نحوه تفکر و اهداف رژیم غاصب صهیونیستی دست یافته بود.

حجت الاسلام جعفری به افکار رژیم غاصب صهیونیست اشاره کرد و گفت: آنها معتقدند که خداوند با لطفی که به یهود داشته حیواناتی را به شکل انسان و در قالب ملت های دیگر آفریده است.

این مقام مسؤول با اشاره به حرام بودن کمک کردن یهودی به غیر یهودی در آیین صهیونیست تأکید کرد: رژیم غاصب اسرائیل با ابزار رسانه ای خود در جهان توانسته جلوه خوبی را از خود به نمایش گذارد./9464/پ202/غ

ارسال نظرات