۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۷۸۲۵۶
حجت الاسلام سلیمانی:

روحانی هوشیارتر از آن است که تسلیم زیاده‌خواهی حامیان فتنه شود

خبرگزاری رسا ـ عضو تشکل استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم موفقیت دولت آقای روحانی را در گرو دوری جستن از فتنه گران دانست و گفت: نباید کسانی که حیثیت نظام را به خطر انداخته اند حتی از دور در دولت تأثیر گذار باشند.
حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي عضو تشکل استادان سطح عالي و خارج حوزه علميه قم

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، عضو تشکل استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: اگر رییس جمهور منتخب بخواهد موفق باشد نباید بگذارد کسانی که حیثیت نظام را در فتنه 88 به خطر انداخته اند به کابینه راه یابند.

وی افزود: اینها کسانی هستند که از سوی انقلاب و مردم طرد شده اند، کسانی هستند که بر پیکر انقلاب خنجر زدند، مشروعیت نظام را می خواستند تنزل دهند، اینها نباید در کابینه جا داشته باشند و حتی نباید از دور تأثیر گذار باشند.

این استاد حوزه علمیه قم در توصیه به رییس جمهور منتخب گفت: آقای روحانی همان گونه که با شعار اعتدال به میدان آمده است سعی کند استقلال خود را در این شعار حفظ کند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: رییس جمهور منتخب در همه میدان ها مردان مجرب، کارآزموده، متدین، ولایی، مدافع ارزشهای نظام، انقلاب و خون شهدا را به کار بگمارد تا موفق باشد در غیر این صورت روز به روز زیاده خواهانی که در جامعه هستند و آن فتنه را رقم زدند وی را به چالش خواهند کشید و خدایی ناکرده از هدفش که خدمت به نظام و مردم است، باز خواهند داشت.

روحانی مراقب وزیرتراشی فتنه گران باشد

وی با تأکید بر این که باید همه جانبه مواظب زیاده خواهی ها و وزیر تراشی های فتنه گران بود، گفت: دولت جدید باید واقعا فراجناحی باشد و با عمل خود این را اثبات کند در غیر این صورت به اعتماد مردم و مشروعیت نظام لطمه می خورد؛ هرکس صفحه گذشته اش پاک و سالم باشد و در خدمت این نظام بوده باید بتواند به این نظام، دولت و مردم خدمت کند.

عضو تشکل استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم اضافه کرد: اگر دشمنان بدانند که در داخل دچار ضعف شده ایم و دولت منتخب نتوانسته اهداف خود و خواسته ملت را دنبال کند و اختلاف داخلی بوجود آمده است به طمع آنها اضافه می شود و بیش از پیش مصمم می شوند تا به این مملکت آسیب برسانند.

حجت الاسلام سلیمانی رییس جمهور منتخب را بنا به تعریف دوستان و دشمنان انسانی کارکشته دانست و گفت: همان گونه که دلسوزان نظام تاکید کردند ایشان باید محتاط باشد و بادقت و تیز بینی مسائل را دنبال و در انتخاب اعضای کابینه دقت کند./928/ت302/ج

ارسال نظرات