۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۷۸۵۹۵

ویژه برنامه های راهپیمایی روز قدس در اهواز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راهپیمایی روز قدس، جمعه، یازدهم مرداد ماه ساعت 11 صبح از مسجد جزایری آغاز و تا مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام سعيد جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خوزستان حجت الاسلام سعيد جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز، در دیدار اعضای ستاد قدس و انتفاضه استان خوزستان، با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام علی (ع)، اظهار داشت: اگر بخواهیم با خصوصیت های صهیونیستی ها که در حقیقت قشر اندکی از یهودیان هستند، آشنا شویم باید نگاهی به کتاب «تلمود» بی اندازیم؛ چرا که در این کتاب گزارشی روشن از افکار و عقاید صهیونیست ها به ما ارایه می کند.

حجت الاسلام جعفری در ادامه به بیان برخی از افکار و عقاید صهیونیست ها پرداخت و افزود: صهیونیست ها معقتدند که «خداوند حیواناتی از جنس انسان را برای خدمت به ما آفریده است»؛ و این مسأله بدان معناست که صهیونیست های منفور شده، تنها خود را انسان دانسته و سایر موجودات خلقت را ابزاری برای پیشرفت، سعادت و خدمت به خودشان می دانند.

وی در ادامه با بیان این که صهیونیست ها انسان ها را به دید حیوان می نگرند، ابرازداشت:صهیونیست جهانی بر این باور است که «کشتن هر یک از این حیواناتدر سراسر جهان قربانی کردن در راه خداوند است»؛ و این اتفاقاتی که هم اکنون در فلسطین و مصر و سوریه در حال وقوع است، برگرفته از این تفکر شیطانی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) درباره صهیونیست جهانی اظهار داشت: امام خمینی(ره) در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مواضع بسیار محکمی در برابر صهیونیست جهانی داشتند، به طوری که در سخنانی فرمودند که «من قریب به بیست سال است که به کشورهای عربی توصیه می کنم با هم متجمع شویم و این ماده فساد را ترد کنیم؛ اگر اسراییل قدرت پیدا کند، اکتفا به بیت المقدس نمی کند؛ مع الاسف نصیحت در آنها اثر نمی کند. من از خدا می خواهد که مسلمین را بیدار کند.»، و این مسأله بدان معنا بوده که امام خمینی(ره) از همان دوران آرزوی خیزش و بیداری اسلامی را داشته و خود برای این مهم تلاش بسیاری را انجام می دادند.

وی با اشاره به برنامه های روز راهپیمایی گفت: پرواز باگرد هوایی، تهیه پرچم، پیراهن و کلاه به صورت گوناگون برنامه ریزی شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، حضور اقشار گوناگون به لباس محلی را یکی از برنامه های مهم این راهپیمایی دانست و اظهار داشت: از همه سران عشایر و طوایف دعوت کرده شده تا با لباس محلی خود در راهپمایی روز قدس شرکت کنند؛ چرا که حضور عشایر در این چنین مراسم ها شور و شوق خاصی را در میان مردم حاکم می کند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به سخنران راهپیمایی روز قدس، گفت: حجت الاسلام والمسلمین شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، سخنران اصلی این مراسم راهپیمایی  روز قدس است.

وی در پایان با بیان این که فعالیت های مطلوبی در زمینه زیبا سازی و مناطق و خیابان های اهواز صورت گرفته، به زمان و محل برگزاری راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس، جمعه، یازدهم مرداد ماه جاری، ساعت 11 صبح از مسجد جزایری آغاز و تا مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، ادامه دارد که از همه مردم عزیز و ولایی خوزستان درخواست داریم با وجود گرمای شدید تابستان در این راهپیمایی دشمن شکن حضوری ویژه داشته باشند./9465/پ202/غ

ارسال نظرات