۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۷۹۳۴۳
وزیر کشور در مراسم تنفیذ حکم رییس جمهور:

انتخابات 24 خرداد خط بطلانی بر سیاه نمایی ها و مهر تاییدی بر سلامت انتخابات 88 بود

خبرگزاری رسا ـ وزیر کشور تاکید کرد: انتخابات 24 خردادماه امسال خط بطلانی بر همه سیاه نمایی ها و مهر تاییدی بر سلامت انتخابات و انتخابات باشکوه سال 88 بود که عده ای با عدم تمکین به قانون آن را به کام ملت تلخ و هزینه های را به نظام و کشور تحمیل کردند.
محمدنجار وزير کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مصطفی محمدنجار وزیر کشور عصر امروز در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری یازدهم که با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) درحال برگزاری است، گزاشی از روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ارائه کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران از آزمون سرنوشت ساز انتخابات سربلند بیرون آمدند، تصریح کرد: بحمدلله انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نماد مردمسالاری مورد تاکید حضرت امام و رهبری و در راستای اجرای قانون اساسی در یکی از مهم ترین مقاطع در اوج شکوه و عظمت برگزار شد و مردم موقع شناس ایران در سراسر کشور با لبیک به ندای مقتدای خویش حماسه ای عظیم آفریدند.

 

وی با بیان این که ملت ایران با حضور گسترده و متراکم آب سردی بر پیکره نحیف دشمنان ریختند، گفت: این انتخابات نشان داد نظام به سلامت انتخابات به دیده حق الناس نگریسته و شاهد این مدعا چرخش مدیران در دوره های مختلف و انتخاب رؤسای جمهور با سلایق مختلف و متفاوت از مجریان بوده است.

 

وزیر کشور تاکید کرد: همه ارکان حکومت در جمهوری اسلامی ایران به نحو مستقیم و غیر مستقیم متاثر از رای مردم است و با گذشت بیش از سی سال انتخابات مختلفی در کشور برگزار شده است.

 

نجار گفت: راهنمایی های حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در تبیین جایگاه انتخابات و مشارکت گسترده مردم و هویدا کردن تبیلغات دشمنان نقش اساسی در برگزاری شکوهمند انتخابات داشت و همه کسانی که به کشور عشق می ورزیدند را به پای صندوق های رای کشاند.

 

وی تصریح کرد: انتخابات 24 خردادماه امسال خط بطلانی بر همه سیاه نمایی ها و مهر تاییدی بر سلامت انتخابات و انتخابات باشکوه سال 88 بود که عده ای با عدم تمکین به قانون آن را به کام ملت تلخ و هزینه های را به نظام و کشور تحمیل کردند.

 

نجار بیان کرد: وزارت کشور با درک اهمیت و حساسیت انتخابات بر دامنه تلاش ها افزود و با به میدان آوردن همه توان انتخاباتی سالم و در شان انقلاب و تراز جمهوری اسلامی را برگزار کرد.

 

وزیر کشور تصریح کرد: این انتخابات به دلیل همزمانی با انتخابات شوراهای اسلامی و میان دوره ای خبرگان با انتخابات گذشته متمایز بود، از این رو با بسیج همه امکانات این انتخابات را با چهار اصل و شعار قانون مداری، امانت داری، عدالت محوری و مشارکت و حضور گسترده مردم برگزار کردیم.

 

نجار با ارائه گزارشی از اقدامات وزارت کشور برای برگزاری انتخابات 24 خرداد گفت: با توفیق الهی و پایبندی به اصول چهارگانه این انتخابات با موفقیت کامل و بدون کمترین مشکل در 24 خرداد در سراسر کشور برگزار شد./924/پ202/ج

ارسال نظرات