۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۷۹۵۲۷
مسؤول معاونت تربیت و آموزش سپاه چهارمحال و بختیاری:

کیفی سازی حلقه های صالحین از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول معاونت تربیت و آموزش سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: تشکیل و تقویت و کیفی سازی حلقه های تربیتی شجره صالحین، یکی از مهمت‎رین راهکارهای مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن در عرصه فرهنگی و جنگ نرم است.
حجت الاسلام رفيعي، مسؤول طرح صالحين چهارمحال و بختياري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مجتبی رفیعی، مسؤول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست سرگروه های طرح شجره طیبه صالحین شهرستان کیار، با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور و انتظارات فرمانده معظم کل قوا از بسیج در ارتقا بنیه اعتقادی و دینی آحاد مردم به ویژه بسیجیان، تشکیل، تقویت و کیفی سازی حلقه های تربیتی شجره صالحین را یکی از مهم‎ترین راهکارهای مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن در عرصه فرهنگی و جنگ نرم عنوان کرد.
 
حجت الاسلام رفیعی هدف اصلی برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج را تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان اقشار بسیج و در ادامه تعمیم آن به کل جامعه دانست و گفت: موضوعی که باید در نظر قرار گیرد، این است که در برگزاری مباحث هیچ محدودیتی نیست و با توجه به علاقه اعضا، موضوعات گوناگون مطرح و نتیجه‌گیری می‌شود.
وی تصریح کرد: آشنایی با علوم قرآنی و اهل بیت(ع)، محور قرار دادن مسجد، حضور با شور و نشاط جوانان در مساجد، رفتارسازی اسلامی، تقویت ایمان و معرفت بسیجی، دوست‏یابی سالم، تعلیم و تربیت مدیران و انسان‏های کارآمد، متعهد و دین‏دار، ایجاد انس، الفت و مهربانی میان اعضای حلقه‏های صالحین، پاسخگویی به شبهات و پرسش های فکری جوانان بخشی از اهداف این پروژه مهم است.
این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت بحث تربیت در جامعه گفت: باید به تعلیم و تربیت اسلامی در جامعه توجه کنیم؛ چرا که تربیت مقدمه تعلیم و پیشرفت و اعتلای جامعه است.
مسؤول معاونت تربیت و آموزش سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به هجمه دشمن بر جامعه اسلامی افزود: دشمنان از اسلام و فرهنگ غنی و مترقی آن می‌هراسند؛ از این رو در تلاش هستند تا با تهاجم فرهنگی ما را از این اصول متعالی دور کنند.
وی تأکید کرد: باید از لحاظ معرفتی و بصیرتی در جامعه و به ویژه نسل جوان کار شود و تشکیل حلقه‌های صالحین در بسیج بسیار با اهمیت و در راستای این برنامه مفید است.
حجت الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: باید جوانان را با نقشه‌های دشمنان آشنا و آنان را در ابعاد عقیدتی و سیاسی مجهز و مسلح کرد تا بتوانند با تفکر و تعقل به جنگ دشمن بروند و توطئه‌های آنها را خنثی کنند./9457/پ203/غ
ارسال نظرات