۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۷۹۷۶۹
نماینده مردم تبریز:

فراکسیون رهروان و اصولگرایان اجازه ورود فتنه گران به کابینه را نخواهد داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ اعضای دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان اجازه ورود افراد دخیل در فتنه 88 را به کابینه دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهند داد.
اسماعيل سعيدي

محمد اسماعیل سعیدی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که کابینه پیشنهادی رییس جمهور به مجلس در کل مطلوب و تنها در خصوص برخی گزینه‌ها بحث‌هایی وجود دارد، اظهار داشت: این‌که رییس جمهور لیست وزرای پیشنهادی خود را بلافاصله بعد از مراسم تحلیف به مجلس ارایه کرد، را به فال نیک می گیریم.


وی خاطرنشان کرد: این اقدام حجت الاسلام روحانی امید ها را برای روی کار آمدن یک دولت کاری افزایش داد، اما انتظار داریم همین نگرش و روند در دیگر امور دولت نیز مورد توجه قرار گیرد، امروز مردم با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه هستند که وزرای پیشنهادی این عرصه باید کارآمد باشند.


نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که هر یک از وزرای پیشنهادی در کمسیون های تخصصی به ارائه برنامه می پردازند، تصریح کرد: اعتقاد بر این‌ است که برخی از گزینه‌های پیشنهادی به مجلس دارای سوابق اجرایی و عملکرد مطلوب در دوران مسؤولیت خود بودند، اما در خصوص تعداد محدودی ابهاماتی وجود دارد.


سعیدی یادآور شد: یک اصل مسلم میان نمایندگان به ویژه اصولگرایان مجلس وجود دارد و آن عدم اجازه ورود افراد دخیل در فتنه 88 به کابینه دولت نظام مقئس جمهوری اسلامی ایران است، اعضای دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان بر این موضع بسیار مصمم و جدی عمل خواهد کرد.


نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مجلس با استعلام از مراجع رسمی و با تعمق در موضع گیری های برخی وزرای پیشنهادی در فتنه 88 تصمیم گیری خواهد کرد، افزود: فتنه 88 خط قرمز مجلس برای عدم ورود فتنه‌گران به دولت و کابینه قوه اجرایی نظام است.


وی با بیان این‌که برخی از وزرای پیشنهادی نیز کم‌تجربه و در عیار وزارتخانه نیستند، گفت: در عین حال برخی دیگر از گزینه های معرفی شده به مجلس سوابق خوبی و توان اجرایی بالایی دارند، که نمایندگان مجلس طی روزهای آینده به صورت دقیق در خصوص سوابق و عملکرد آنان بررسی هایی خواهند داشت./935/ت302/ج

ارسال نظرات