۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۸۱۶۶۷
امام جمعه خاورشهر:

رییس جمهور براساس مکتب امام صادق عمل کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خاورشهر، ولایتمداری را شرط به کارگیری مدیران در دولت اسلامی دانست و از رییس جمهور خواست که براساس مکتب امام صادق(ع) عمل کرده و راه شهیدان باهنر و رجایی را ادامه دهد.
حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني
حجت الاسلام سید صالح یاسینی، امام جمعه خاورشهر، هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: یکی از آرزوهای بزرگ همه مردم جامعه اسلامی این است که دولتی سر کار بیاید که در آن دولت، ایمان و اهل ایمان به عزت برسند و اهل باطل مغلوب شوند، چنان‌چه در ادعیه می‌خوانیم:«اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمه تعز بها الاسلام و اهله و تذل بها النفاق و اهله».
وی ادامه داد: دعا ما در همه شرایط و دوره های انقلاب این بوده است که مسلمانان جهان در دولت های اسلامی عزیز و دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب خوار و ذلیل شوند و مشکلات جامعه اسلامی ما به برکت اسلام و قوانین اسلامی حل شود.
امام جمعه خاورشهر، قرآن و اهل بیت(ع) و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار دولت جدید دانست و اظهار داشت: دولت باید اسلام و اهداف اسلام ناب را مورد اهمیت قرار دهد و بداند که جامعه ما اسلامی است و باید بر اساس سخنان امام راحل و وصیت نامه شهدا، اسلام ناب را در کشور پیاده کنند.
وی افزود: منتخب مردم در دولت یازدهم، یک طلبه است و باید بر اساس مکتب امام صادق(ع) عمل کند و راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه دهند، اقدامات همه دولت های اسلامی باید زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند.
حجت الاسلام یاسینی، با اشاره به خدمت‌رسانی در دولت جدید تصریح کرد: دولت جدید باید مانند دولت گذشته خود را خادم مردم بداند و و در راستای رضایت خدا و خلق خدا حرکت کند و سعی کند دولتی را به وجود آورد که به دنبال مقاصد اسلامی باشند و دولت قرآنی و اسلامی را محقق سازند.
وی در پایان ابراز داشت: آقای روحانی باید کسانی را به عنوان مدیر انتخاب کند که ولایت فقیه را قبول داشته باشند و مانند دوره گذشته نباشد که ارکان نظام را زیر سؤال ببرند و مشکلات فراوان فرهنگی را برای جامعه ایجاد کنند، گسترش عفاف و عدالت در سرلوحه کار دولت قرار گیرد./978/ت302/ی
ارسال نظرات