۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۸۲۳۵۴

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور قرآنی اداره اوقاف استان کرمانشاه از برگزاری سی و ششمین دوره این مسابقات در کرمانشاه خبر داد.
مسابقات قرآني

حجت الاسلام محمد قربانی، مسؤول امور قرآنی اداره اوقاف استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بیان داشت: مسابقات سراسری قرآن کریم هر ساله به صورت دوره ای از سوی سازمان اوقاف برگزار می شود، امسال نیز سی و ششمین دوره این مسابقات برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در دو مقطع سنی زیر شانزده و بالای شانزده سال ویژه خواهران و برادران اجرا می شود.

حجت الاسلام قربانی خاطر نشان کرد: در رشته حفظ در زمینه حفظ یک جزء، دو و نیم جزء، پنج جزء، ده جزء، بیست و سی جزء رقابت ها انجام می شود و در زمینه مفاهیم نیز منبع آزمون تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی از اول سوره حمد تا پایان سوره نساء است.

وی ادامه داد: افزون بر رشته های فوق این مسابقات در زمینه های مرتبط قرآنی همچون مدیحه سرایی، همخوانی، اذان، ابتهال و دعا خوانی نیز برگزار می شود که علاقه مندان می توانند از طریق ادارات اوقاف و وب سایت قرآنی مربوطه تا تاریخ 14 شهریور نام نویسی کنند. 

مسؤول امور قرآنی اوقاف کرمانشاه خاطر نشان کرد: مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی یک قطعه رونوشت از کارت ملی و شناسنامه، یک قطعه عکس و شماره کدپستی و مشخصات فردی است؛ همچنین علاقه‎مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره اوقاف و امور خیریه استان، بنرهای شهر و سایت قرآنی اداره اوقاف کرمانشاه مراجعه کنند تا از زمان بندی که به صورت مجزا در شهرستان و استان اعلام شده، آگاه شوند./967/ت303/غ
ارسال نظرات