۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۸۵۸۴۶
نماینده مجلس خبرگان:

نرمش قهرمانانه به معنای نرمش سازشکارانه نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نرمش قهرمانانه اشاره کرد و با بیان این که نرمش قهرمانانه به معنای نرمش سازشکارانه نیست، افزود: با ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران اسلامی نمی توان با زبان تهدید و ارعاب سخن گفت.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان های وابسته به قوه قضائیه به سفر رییس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و با بیان این که آمریکا به دنبال کنار آمدن با ایران اسلامی است، گفت: آنها امروز به خوبی نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی و منطقه را می دانند.

 

وی همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نرمش قهرمانانه اشاره کرد و با بیان این که نرمش قهرمانانه به معنای نرمش سازشکارانه نیست، افزود: با ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران اسلامی نمی توان با زبان تهدید و ارعاب سخن گفت.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران بیش از سه دهه است که در برابر هر نوع توطئه و تهدیدی مقاومت و ایستادگی کرده است، بیان داشت: ایران اسلامی الگوی مقاومت در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

 

آیت الله نورمفیدی با تأکید بر این که آمریکایی ها باید بدانند که باید با تکریم و احترام با ملت بزرگ ایران سخن بگویند، خاطرنشان کرد: زبان تهدید و تحریم در ادبیات ملت ایران مردود است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان، ملت ایران را مردمی حماسه ساز و با تاریخی پر افتخار توصیف کرد و با بیان این که این ملت بزرگ هیچ گاه در برابر استعمار و استکبار سکوت نکرده است، بیان داشت: مردم کشورمان همواره در برابر زیاده خواهی های دشمنان انقلاب عزتمندانه ایستادگی کردند.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون ایستادگی ملت بزرگ کشورمان در برابر مستبکران عالم است، خاطرنشان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع عاشورایی در هشت سال دفاع مقدس نشان از ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و زیاده خواهی است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در عرصه جهانی می درخشد، بیان داشت: بسیاری از ملت های آزاده جهان ملت بزرگ ایران را الگوی خود در دفاع از میهن خود انتخاب کرده اند.

 

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود به از خودگذشتگی و ایثارگری های رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان این که مردم کشورمان با دست خالی و تنها با تکیه بر ایمان و تقوا در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند، گفت: همه کشورهای مستکبر و قدرتمند جهان در هشت سال جنگ تحمیلی از رژیم صدام حمایت کردند.

 

وی با بیان این که هدف رژیم بعث  عراق در حمله به ایران نابودی انقلاب اسلامی بود، گفت: علیرغم توان نظامی رژیم بعث عراق آنها در برابر سپاه اسلام شکست خوردند چرا که رهبری مثل امام راحل(ره) که از تبار پیامبران بود، داشتیم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که شعارهای انقلاب در واقع همان شعار هایی بود که انبیا‌ء داشتند اما به روز شده و به زبان روز بود و شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی در حقیقت همان لا اله الا الله است، ادامه داد: نظام با آن رهبر، شعارها و مردمی که برای اسلام و ارزش های اسلامی انقلاب کردند طبیعی بود که نمرودهای زمان در برابرش قد علم کنند و با آنکه زمان عوض می شود اما واقعیت های تاریخی عوض نمی شوند.

 

وی تصریح کرد: ما طالب چیزی مثل جنگ نبودیم اما تعابیری در قرآن هست که از آنها استفاده می شود که سعادت، پیشرفت، تعالی و ترقی ها همه از بطن و متن گرفتاری ها و مشکلات پیدا می شوند و جامعه ای که در حال رفاه باشد، پیشرفت نمی کند.

 

آِیت الله نور مفیدی با تاکید بر انتقال ارزش های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ایثارگران باید به عنوان یک فرهنگ به نسل های دیگر منتقل شوند تا نسل سوم ما که انقلاب، جنگ تحمیلی و امام خمینی(ره) را درک نکردند به شکلی با آنان آشنا شوند در غیر این صورت ممکن است پایشان بلغزد./950/پ202/ب

ارسال نظرات